معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

بهره مندی ۴۲۰۰ مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۲۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در ۹ ماهه نخست امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رمضان پودینه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و مهارتی در بخش‌های مختلف نظیر کشاورزی، صنایع دستی، صنعتی و ... با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، مراکز تحقیقات کشاورزی، مرکز جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی و صنایع دستی سیستان و بلوچستان به مددجویان ارائه شده است.

پودینه ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی موثرترین گام در مسیر توانمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پس از کسب مهارت، فراهم شدن فضای کسب و کار و بهره مندی از تسهیلات خودکفایی این نهاد برای راه اندازی شغل اقدام می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: توانمندسازی اقتصادی و خود کفایی خانواده‌های زیر پوشش از مهمترین اولویت‌های این نهاد حمایتی است.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک ۲۴۶ هزار نفر در قالب افزون بر ۱۰۳ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/ع

برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی موثرترین گام در مسیر توانمندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار