مردم باید آثار مهار تورم را در زندگی خود ببینند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:تورم با سیاست‌هایی مهار شده است اما مردم باید آثار آن را در سطح زندگی ببینند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا فولادگر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: شرایطی که کشور در آن به سر می‌برد در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب است، مردم، متدینین و بزرگان در طول تاریخ پرفراز و نشیب کشورهای اسلامی آرزوی دیدن حکومتی بدون ظلم و جور و استعمار داشتند که به برکت خون شهدا و امام این انقلاب پیروز شد و همه توطئه‌ها دشمنان نتوانسته مردم را از ادامه راه منصرف کند.

وی افزود: مردم ما از تاریخ صدر اسلام عبرت گرفتند و این موجب شد تا پای انقلاب بمانند، رهبری نیز تأکید داشتند تاریخ ۱۰۰ ساله صدر اسلام را مطالعه کنید؛ بصیرتی که مردم را از همه گذرگاه‌های فتنه عبور داد همین عبرت گرفتن از تاریخ بود، «انسان ۲۵۰ ساله» نام سلسله بحث‌هایی است که رهبری از تاریخ ائمه دارند و به شکل کتاب در دسترس است که برای مطالعه تاریخ در زمان ائمه کتاب مفیدی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ائمه از ما خواستند با ائمه حرکت کنیم، عقب افتادیم نابود می‌شویم و جلو هم بیفتیم از دین خارج می‌شویم و اگر بخواهیم در فتنه‌ها از رهبری جدا شویم از فتنه‌ها عبور نخواهیم کرد؛ حرکت در راه روشن انقلاب با تبعیت و حرکت در ملازمت رهبری ممکن است.

 وی خاطرنشان کرد: وقتی فتنه آمد و منجر به عذاب الهی شد همه را در بر می‌گیرد نه فقط فتنه گران را، شرایطی که امروز نظام جمهوری اسلامی در منطقه دارد هیچگاه نداشته است و دلیل آن موفقیت‌های جمهوری اسلامی است، دشمن تمام قوای خود را بر علیه جمهوری اسلامی در اختیار گرفت، ثروتمندترین و وحشی‌ترین گروه تروریستی دنیا را به اسم دولت اسلامی بر علیه ما شوراندند که با شکست مواجه شد.

فولادگر عنوان کرد: الان بلندترین درجه امنیت را در منطقه داریم، روزی بیشترین وابستگی را به بیگانگان داشتیم اما امروز بیش از ۹۰ درصد خودکفا هستیم، در مسائل سیاسی داخلی نیز علیرغم جناح‌بندی‌ها کشور به صلابتی رسیده که در انتخابات بدون مشکل دولت‌ها و گروه‌ها می‌آیند و می‌روند.

وی ابراز داشت: در مباحث اقتصادی و فرهنگی با کمبودهایی مواجه هستیم؛ ۸ سال است که رهبری به مسؤولان تأکید می‌کنند که به مباحث اقتصادی اولویت دهید، اگر می‌گوییم رشد اقتصادی مثبت شد در سطح متوسط مردم نیز باید خود را نشان دهد، تورم با سیاست‌هایی  مهار شده است اما مردم باید آثار آن را در سطح زندگی ببینند؛ فساد، فقر و تبعیض ۳ موضوعی است که رهبری بر آن تأکید دارند و باید رعایت شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضائیه به چند مورد پرونده قضایی دست زده که به مراکز قدرتی وابسته بود و این کار مهمی بود؛ البته قوه قضائیه اشکال هم دارد اما آیا درست است که به خاطر اشکالات اندکی در این قوه، کل کشور را بر علیه قوه قضائیه بشورانیم که دل مقام معظم رهبری را به درد بیاورد.

وی اذعان داشت: از دولت می‌خواهیم که دلایل این اتفاقات اخیر را بررسی کند چراکه در برنامه ششم توسعه راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی مثل بازنشستگان گنجانده شده بود؛ معتقد نیستیم که باید شبکه‌های مجازی را بست اما باید کنترل شود، همه جای دنیا فیلترینگ وجود دارد و نباید این‌طور شبکه مجازی در دسترس ضدانقلاب باشد، عملیات داعش در مجلس نیز مستقیم در فضای مجازی پخش می‌شد، کجای دنیا این‌طور آزادانه شبکه‌های مجازی در اختیار قرار داده شده است.

فولادگر تأکید کرد: چند مورد را باید دقت کرد، هر کدام باید وظیفه خود را درست انجام دهیم، همچنین باید مشکلات مردم را بشنویم و اجازه ورود بیگانگان در تجمعات صنفی را ندهیم.

وی تشریح کرد: کشاورزان اصفهان بیش از همه در این چند ساله سختی کشیدند اما یک تجمع هم در روزهای اخیر نداشتند، با اینکه بیش از همه آسیب دیدند تحمل کردند و صبر پیشه کردند؛ در ۷۰ ساله گذشته این‌چنین کمبود بارندگی نداشتیم و آب پشت سد بسیار کم است، اگر آب به‌موقع به کشاورزان نرسید، خسارات وارده به آن‌ها پرداخت شود.

 

انتهای پیام/م

 

سخنرانی پیش از خطبه های نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.