ریشه آشوب و اغتشاش دشمنان شکست خورده انقلاب هستند

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: ریشه آشوب‌ها و اغتشاشات دشمنان شکست خورده انقلاب هستند.

ریشه آشوب و اغتشاش دشمنان شکست خورده انقلاب هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در همایش شکست فتنه ۸۸ ضمن محکوم کردن آشوب‌ها و اغتشاش‌های اخیر گفت: این اعمال که در این چند روز باعث سلب اسایش هموطنان عزیزمان شدکه همه آن‌ها ریشه در دشمنان انقلاب، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود دارد که خود را شکست دیده می‌بینند و عده‌ای را با پول‌های کثیف خود روانه خیابان‌ها کرده اند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: در جامعه مشکلاتی مانند تورم، گرانی وجود دارد، اما نقد باید منصفانه و بدور از تخریب اموال عمومی و کشتن مردم بیگناه در سطح شهر‌ها باشد و ملت ایران با هیچ کس عقد و اخوت نبسته و تا زمانی که مسئولان و مردم در خط رهبری و ولایت فقیه حرکت می‌کنند آنان را قبول دارند و اگر عدول کردند دست رد به سینه آنان خواهند زد.

وی اضافه کرد: عده‌ای این روز‌ها عملکرد نظام و مسئولان را سیاه نمایی می‌کنند و با این کارشان بهانه به دست فتنه گران، و حامیان فتنه داده اند و مردم هوشیار ما باردیگر سیلی محکمی بر صورت دشمنان این نظام خواهند زد.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به حماسه ۹ دی ادامه داد: حضور مردم در ۹ دی یکی از معجزات بر حق بودن انقلاب اسلامی بود که خداوند درآن روز نشان داد که انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از فرهنگ اهل بیت (ع) است.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ نشان داد که حتی اگر عده‌ای در ابتدا، انقلابی بوده اند، تا آخر نمی‌توانند پای این انقلاب بمانند و عاقبت به خیر شوند، همچنان که از صدر اسلام نمونه‌های این چنین وجود داشته است، به طوری که عمر بن سعد و شمر در یکی از جنگ‌ها در دفاع از امیرالمومنین زخمی شدند، اما در نهایت در مقابل حجت خدا امام حسین (ع) قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آن‌هایی که در فتنه ۸۸ با اسرائیل هم گام شدند و در مقابل آراء شفاف مردم و ولایت ایستادند، جز فتنه گران هستند گفت: ۹ دی روز دفع خطر برای نظام مقدس اسلامی در بستر فتنه بود که با حضور حماسی امت اسلامی جزء معجزات اصلی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.


انتهای پیام / ج

همایش شکست فتنه ۸۸ در زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.