آیت الله تلخابی در اراک؛

از فتنه‌های جدید ناکارآمدنشان دادن نظام است/ از بستر‌های فتنه نارضایتی مردم از وضع موجود است

آیت الله تلخابی در مراسم ۹ دی در اراک گفت: فتنه جدید ناکارآمدنشان دادن نظام است.

از فتنه‌های جدید ناکارآمدنشان دادن نظام است/ از بستر‌های فتنه نارضایتی مردم از وضع موجود است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای اراک گفت: اکنون فتنه با نام‌های دیگر واردمی شودو از فتنه‌های جدید توطئه دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام است.

آیت الله تلخابی با اشاره به اینکه فتنه لباس عوض می‌کند، شعارعوض می‌کند و اسم عوض می‌کند افزود:فتنه که از طریق ماهواره هدایت می‌شد اکنون از طریق فضای مجازی جوانان را مورد خطر قرار داده و براندازی نظام را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شاخص خط امام و رهبریست و نباید مردم را نا امید کنیم بلکه باید به آن‌ها امیدواری دهیم اضافه کرد:گرانی ورکود هست و باید مطالبات به حق مردم و شعار‌های ضد انقلاب از هم تفکیک شود و نباید بگذاریم منافقان و سلطنت طلب‌ها از خواسته‌های بحق مردم سوء استفاده کنند.

از بستر‌های فتنه نارضایتی مردم از وضع موجود است

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از بستر‌های فتنه نارضایتی مردم از وضع موجود است وباید مسئله اشتغال و تولید حل شود ومردم راضی باشندو باید مسئلان مردم را قانع کنند و در راستای رفع تورم، بیکاری و تبعیض و فساد گام بردارند.

وی با بیان اینکه مسئول یعنی مورد سوال واقع شده و مسئول باید پاسخگوی مردم باشد تصریح کرد: اعتبار ۹ دی به واسطه حضور مردم است و این مردم بودند که به صحنه امده حماسه خلق کرده و کارفتنه را تمام کردند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یکی از ارکان فتنه شعار‌های حق طلبانه با اهداف باطل است گفت: اینکه خواسته‌های حق طلبانه مردم با هدف کاملاباطل ضد نظام مطرح شود مخلوط شدن حق و باطل است و ظاهر شعار حق طلبی و دفاع از مردم و باطن ان باطل است.

یکی از ارکان فتنه  اردو کشی خیابانی است

وی اردو کشی خیابانی را که درتمام انقلاب‌های رنگی وجود دارد را یکی دیگر از ارکان فتنه دانست افزود: در فتنه دست دشمن پنهان است و شما دشمن را نمی‌بینیدو رسانه‌ها با مخلوط کردن حق و باطل کشور را بی ثبات نشان می‌دهند.

آیت الله تلخابی با بیان اینکه فتنه گران در ظاهر اوضاع را نا آرام نشان می‌دهند اضافه کرد: وظیفه مادر برابر فتنه این است که همه خواص و عوام ومردم و مسئولان هرخواسته‌ای دارند از طریق قانون و منطقی پیگیری کنند.
وی ادامه داد: حضور درصحنه دفاع از انقلاب اسلامی و حکومت علوی و محمودی وظیفه همه است و همه ماظیفه داریم در این زمینه واقع بینانه، دقیق و مسئولانه وارد عمل شویم.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.