باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

"آشوب در کشور" به نفع چه کسانی است؟

آشوب، آسیب زدن به اموال عمومی و مضروب کردن پلیس به نفع چه کسانی خواهد بود.

آشوب در کشور به نفع کیست به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در روز‌های اخیر در برخی شهر‌های کشور عده ای از مردم فریاد اعتراض به مشکلات اقتصادی برآوردند و با شعار‌های اقتصادی و معیشتی، اعتراض خود را به مشکلاتی اعلام کردندکه با تلاش و تدبیر مسئولان حل‌شدنی است.

اوضاعِ معیشت مردم ضعیف خوب نیست و موجب اعتراض آنها شده است و این مشکلات را از چشم دولتمردان می‌بینند و مسئولان باید برای این مشکلات چاره اندیشی کنند.

در بین این اعتراضات که در ساعات اولیه منطقی و قانونی به‌نظر می‌رسید، ضدانقلاب هم به میدان آمده تا با موج سواری از گلایه‌های مردم و شعار‌های انحرافی برای کلاه خود نمدی بسازد.

به گفته شاهدان عینی کسانی که شیشه اماکن عمومی و خصوصی را شکستندو آتش در اموالی که متعلق به مردم است انداختند و پلیس را مضروب کردند همان‌هایی بودند که شعار‌های تند و انحرافی را فریاد می‌زدند تا در هیجان جمعیت این شعار‌ها تکرار شود و هدف جمعیت را چیزی غیر از مسائل معیشتی نشان دهند.

این افراد و دست اندرکاران کانال‌های تلگرامی و ماهواره‌ای معاند و اربابان غربی و عربی آنها همان خناسانی هستند که دنبال همه گیر شدن آشوب‌های خیابانی هستند.

برنامه ریزی خیالی دشمنان برای فروپاشی کشور ایران

قطعا از ماه‌ها قبل خصوصا این دو روز ملتهب در ایران، افسران امنیتی میز ایران در کشور‌های دشمن، شبانه روز کارمی کرده اندو دار و دسته منافقین و سلطنت طلب‌ها و دیگر گروه‌های ضد انقلاب روز‌های پرکاری داشته اند و هیچ کدام هم دلشان نه برای مردم ایران و نه برای مشکلات و آرزو‌های این ملت مظلوم نسوخته است.

کشته سازی وکشته گرفتن از جمعیت معترض که در شهر دورود اتفاق افتاد اولین مرحله از گسترش آشوبی است که دشمن آن را دنبال می‌کندو قصد دارند با ادامه قدم‌های بعدی فروپاشی کشور را دنبال کند.

حال چرا فرو پاشی کشور؛ پرفسور هانتر عضو رسمی شورای روابط خارجی ایالات متّحده آمریکا چند روز پیش اعلام کرد که اسراییل، اعراب، دولت و دو حزب آمریکا، این بار فراتر از تغییر رژیم، اصرار دارند ایران فروبپاشد.

خوب دقت کنید، "ایران" نه جمهوری اسلامی، قرار نیست ایرانی باقی بماند؛ هانتر بوضوح می‌گوید پس از تضعیف سوریه، عراق و مصر، حالا نوبت ایران (و نه فقط جمهوری اسلامی) است که اخته شود.

این اعلام یک عضو رسمی شورای روابط خارجی ایالات متحده آمریکا یعنی خوابی که برای ایران و ایرانی دیده اند به مراتب پریشان‌تر از این حرف هاییست که بعضی از خوش خیال‌های و طنی فکر می‌کنند و نشان از این دارد که  دشمنان نسخه سوریه و لیبی را برای ایران پیچیده اند.

سخنی با مردم ،مسئولان و دشمنان کشور ایران

مردم ایران مواظب باشید با سطل مشکلات اقتصادی آب به آسیاب دشمنانی که نمی‌خواهند شما وجود داشته باشید نریزید.

مسئولان هم باید بدانند همان‌طور که بار‌ها رهبر معظم انقلاب تأکید کرده اند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید حل شود، همه مسئولان کشور در همه قوا، دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید اولویت خود را حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دهند.

دشمنان هم بدانند که کور خوانده اند ان شاء الله این بار هم بساط این فتنه‌گران توسط خود مردم جمع خواهد شد و اجازه نخواهند داد تا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به  ایران اسلامی استفاده کنندوبه گفته رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی به فضل الهی از این فتنه‌ها سربلند بیرون خواهیم آمد.

گزارش از محمد جواد بهلول بندی

انتهای پیام / ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
از اشوب و اغتشاش هیچی عاید مردم نمیشه جز خسارت مالی و جانی و ناامنی
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۳:۲۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
به نفع امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خدایا مشکلات کشور را برطرف کن و این مملکت را در پناه خودت محفوظ بدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۶
به نفع دشمنان قسم خورده اسلام و ایران
Germany
ایران
۱۴:۲۷ ۱۱ دی ۱۳۹۶
هیچ ایرانی پرچم ایران رو آتش نمی زنه و به اموال عمومی خسارت وارد نمی کنه و اینا عده ای منافق بودند و گرنه مردم به بی عدالتی، اختلاس، و اقتصاد بی بازده اعتراض دارند.