عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اراک؛

کرسی‌های نقدو مناظره باید مورد توجه قرار گیرد

رئیس دبیرخانه کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کرسی‌های نقدو مناظره باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همایش منطقه‌ای آشنایی با کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه ازاد اسلامی اراک برگزار شد.

حجت الاسلام خسرو پناه، رئیس دبیرخانه کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در این همایش گفت: کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره یکی از ضروری‌ترین کار‌هایی است که در فضا‌های علمی کشور باید مورد توجه قرار بگیرد و این امر به فضای اندیشه ورزی، تولید علم، تقویت و بالندگی ارزش‌های گوناگون کمک می‌کند.

حجت الاسلام خیری، رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی  در مصاحبه با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ درحاشیه این همایش گفت: این کرسی‌های نظریه پردازی طبق منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

خیری افزود: برای آشنایی بیشتر اساتید و معاونین ۱۲ منطقه دانشگاه آزاد اسلامی با کرسی‌های نظریه پردازی این همایش‌ها تا پایان سال در کشور برگزار می‌شود که اولین همایش آن امروز به میزبانی استان مرکزی برگزار شده است.

حیدری، رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اراک هم درحاشیه این همایش گفت: این همایش منطقه‌ای با حضور روسا، معاونین و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های ازاد استان‌های مرکزی، همدان و لرستان با هدف بالابردن اگاهی و بصیرت بیشتر اساتید در دانشگاه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام / ج

ضرورت توجه به کرسی‌های آزاد اندیشی و نقدو مناظره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.