همایش علمی تخصصی بهره‌گیری از ظرفیت صادراتی کشورهای روسی زبان در اراک

همایش علمی تخصصی بهره‌گیری از ظرفیت صادراتی کشورهای روسی زبان در شهرک صنعتی شماره یک اراک برگزارشد.

همایش علمی تخصصی بهره‌گیری از ظرفیت صادراتی کشورهای روسی زبان جهت صادرات محصولات تولیدی استان مرکزی در اراک  برگزار شد.

این همایش به همت سپاه روح الله  در سالن اجتماعات ساختمان مرکز خدمات فنی کسب و کار اراک واقع در شهرک صنعتی شماره یک برگزار شد. 

مهدی لطیفی مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در حاشیه این همایش گفت: بسیج مهندسین استان مرکزی در راستای اهداف اقتصاد مقامتی همگام با شعار سال مبنی بر رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی اقدام به برگزاری چهار همایش پیرامون صادرات کرده است.

وی افزود: این همایش پیرامون صادرات به کشور روسیه و 15 کشور روسی زبان یکی از این همایش هاست که برگزار می شود  وهمچنین همایش با همین عنوان  امروز عصر در شهرستان محلات و فردا هم در شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

لطیفی ادامه داد: شنبه چهارم آذرماه هم همایش علمی تخصصی بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای عربی با محوریت کشور قطر و عمان در اراک می‌شود .

سرهنگ گلشن زاده جانشین سپاه رو ح الله استان مرکزی هم در این همایش گفت: بسیج مهندسین نقش مهمی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند.


سرهنگ گلشن زاده افزود : بسیج مهندسین با توجه به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش صادرات محصولات کشور گام های موثری برداشته اند .

انتهای پیام / ج

همایش   بهره‌گیری از ظرفیت صادراتی کشورهای روسی زبان در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.