اراک؛

فردا ۸ مرداد اختتامیه جشنواره اخلاق و آداب رضوی استان مرکزی در تفرش

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره اخلاق و آداب رضوی این استان در تفرش خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علیرضا حاجعلی بیگی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری اختتامیه جشنواره اخلاق و آداب رضوی این استان در تفرش خبرداد گفت::این مراسم فردا ۸ مرداد در مجتمع فرهنگی پروفسور حسابی واقع در شهرستان تفرش برگزار می‌شود.


حاجعلی بیگی با اشاره به اینکه در روز همایش از صاحبان ۵ مقاله برتر از استان‌های مرکزی، تهران، لرستان، اصفهان و اردبیل قدردانی می‌شود افزود: ۱۰۹ مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


وی با بیان اینکه درروز همایش همچنین از کتاب آرمانشهر رضوی ۳ و دانش نامه امام رضا (ع) رونمایی می‌شود اضافه کرد:کتاب آرمانشهر رضوی ۳ توسط نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی به تدوین علیرضا حاجعلی بیگی و کتاب دانش نامه امام رضا (ع) توسط یعقوبعلی برجی به سفارش بنیاد امام رضا (ع) تهیه و چاپ شده است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره اخلاق و آداب رضوی استان مرکزی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی وبا حضور حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در تفرش برگزار می‌شود.

همایش علمی پژوهشی اخلاق و آداب رضوی در ایام دهه کرامت در ۷۷ کشور جهان و تمام استان‌های کشوردر بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که هربخش از این همایش بر عهده یک استان است.

انتهای پیام / ج

فردا ۸ مرداد پایان  جشنواره اخلاق و آداب رضوی در استان مرکزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.