آیت‌الله علوی‌گرگانی؛

طلاب حوزه‌های علمیه برای تبلیغ امور دینی به مناطق محروم توجه جدی داشته باشند

آیت الله علوی گرگانی گفت:طلاب حوزه‌های علمیه بایدبه این مناطق رفته وتبلیغ امور دینی کنند،شهرهایی هستند که آمادگی بیشتری برای پذیرش امور دینی دارندکه منطقه‌ای مانند کردستان ازجمله آن‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیران مدارس علمیه استان کردستان با اشاره آیه "قوامین بالله شهدا بالقسط" اظهار داشت: خداوند همه را به عمل در راه خدا دعوت می‌کند و این آیه با صیغه مبالغه بیان‌شده است.

وی با اشاره به استضعاف برخی مناطق کشور گفت:طلاب حوزه‌های علمیه باید به این مناطق رفته و تبلیغ امور دینی کنند، و در این میان شهرهایی هستند که آمادگی بیشتری برای پذیرش امور دینی دارند که منطقه‌ای مانند کردستان ازجمله آن‌ها است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه رفتن به مناطق محروم و مستضعف و استفاده از نیروهای این مناطق برای امر تبلیغ خدمت بزرگی به این مناطق است، تصریح کرد: آنچه برای طلاب باید اهمیت داشته باشد حرکت در مسیر الهی است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه مزد اشخاصی که در راه خداوند حرکت می‌کنند، نزد خداوند ذخیره می‌شود، ابراز کرد: طلاب باید در سخنرانی‌های خود کودکان این مناطق را متدین بار بیاورند.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه قم خاطرنشان کرد: هر روحانی باید طبق آیات قرآن کریم، مبشر و انذاردهنده باشد، و تنها هدف خدمت کردن برای خدا و در راه باری‌تعالی باشد.

انتهای پیام/ح

طلاب حوزه‌های علمیه به مناطق محروم توجه جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.