برگزاری جشن میثاق دانش آموزان با ولایت در شهرستان دلگان

جشن میثاق دانش آموزان با ولایت در شهرستان دلگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان گفت: جشن میثاق امت با ولایت با حضور دختران دانش آموز در شهرستان دلگان برگزار شد.


مهری بامری افزود: جشن بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور دانش آموزان دختر در مدرسه دخترانه مرضیه شهرستان دلگان برگزار شد.

مسئول کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان تصریح کرد: این مراسم با هدف آگاهسازی کودکان و نوجوانان این منطقه با توطئه‌های دشمنان برپا شده است.


وی با بیان اینکه دشمن همیشه برنامه‌هایی برای انحراف کودکان و نوجوانان دارد، افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین آگاهسازی و بصیرتی برای کودکان و نوجوانان که بیشترین تاثیرپذیری را دارند، آن‌ها را نسبت به نقشه‌هایی که دشمنان دارند آگاه کرد.


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان افزود: در این برنامه همچنین در خصوص ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری رهبر معظم انقلاب برای کودکان و نوجوانان این منطقه مطالبی بیان شد.


بامری با تاکید بر اینکه فتنه گران در همه حال به دنبال فتنه گری و دسیسه هستند، بیان کرد: پس باید سعی کنیم که دشمنان کودکان و نوجوانان را به سمت و سوی انحراف نکشانند.


وی تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

جشن میثاق دانش آموزان با ولایت دردلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار