تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با حماسه ۹ دی برگزار شد

تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با سالروز حماسه ۹ دی با حضور شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی خاش امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حاضران در تجمع با سردادن شعار‌های 'مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا' ارادت خالصانه خود را به اسلام، انقلاب و رهبری ابراز داشتند.

کردستانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در اجتماع امروز مردم خاش گفت: در حماسه ۹ دی ملت ایران عظمت جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشتند.

محمود دولت کردستانی با بیان اینکه فتنه بدتر و شدیدتر از قتل است، زیرا خسارت‌های آن اقشار مختلف جامعه را به مانند آتش فرا می‌گیرد افزود: ملت بزرگ ایران در سال ۸۸ با بصیرت توانستند در مقابل نقشه‌های دشمنان بایستند و فتنه بزرگی را در جامعه خاموش کنند.

وی ادامه داد: مردم مرزدار و غیور خاش که تا کنون به خوبی توانسته اند با بیگانگان مقابله کنند به طور قطع همگام با سایر ملت ایران اجازه شکل گیری و وقوع هیچ گونه فتنه‌ای را نمی‌دهند.

کردستانی بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون انواع فتنه‌ها مانند حمله طبس، هشت سال جنگ سخت تحمیلی، جنگ نرم و زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی، درگیر کردن ملت در جنگ‌های سوریه و عراق، ترور شخصیت‌ها و اقشار ملت و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی را انجام دادند و همچنان برای ضربه زدن به کشور تلاش می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه مردم خاش افزون بر ۲۰۰ شهید، جانباز و ایثارگر را به نظام اسلامی و کشور هدیه کرده اند گفت: مردم این شهرستان با داشتن روحیه شهیدپروری، ولایت مداری و بسیجی با اتحاد، یکپارچگی و همبستگی به دشمنان اجازه آسیب وارد کردن به کشور را نمی‌دهند.

کردستانی با اشاره به اینکه فتنه‌های بزرگی از سوی دشمنان در راه است و برای رسیدن به اهداف خود از اقشار مختلف سوء استفاده می‌کند، تاکید کرد: ۸۵ درصد ملت ایران در صحنه انتخابات ۸۸ شرکت کردند و این برای دشمنان سنگین تمام شد و درصدد برهم زدن آرامش و امنیت از جامعه و تلخ کردن جشن حضور حماسی برآمدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: بدخواهان نظام در این مسیر ۲۳ نفر از فرزندان ایران را به شهادت رساندند و تلاش کردند که در کشور فتنه بوجود بیاید، اما مردم همیشه در صحنه ایران به صورت خودجوش آتش فتنه را خاموش کردند.

وی افزود: در ۹ دی ۸۸ گوشه‌ای از عظمت و ابهت ملت ایران به نمایش درآمد و رهبر معظم انقلاب با چشمه‌ای جوشان از بصیرت و تدبیر توانستند به زیبایی از کشور و ملت دفاع کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و ... تلاش می‌کنند که به مردم خدماتی ارزشمند ارائه شود و نظام اسلامی از آسیب‌ها و فتنه‌ها دور بماند لذا تمام اقشار جامعه اعم از علما، معتمدان، نویسندگان و اهل قلم، دانشگاهیان و دانش آموزان و ... با روحیه انقلابی گری باید برای صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

امام جمعه خاش با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی گفت: در سال ۸۸، فتنه فتنه گران با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خاموش شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: در آن سال به مقدسات اسلامی و انقلابی ملت ایران اهانت شد که در نتیجه آن ملت هوشمندانه به صحنه آمدند و با ولایت فقیه پیمان بستند و حمایت خود را از اسلام و رهبری و انقلاب ابراز داشتند.

وی ادامه داد: حضور یکپارچه ملت ایران در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع از مقام و منزلت ولایت فقیه، سبب تحکیم و تثبیت و استحکام نظام اسلامی و شکست نقشه‌های دشمنان شد.

امام جمعه خاش مقابله با معضلات اقتصادی و تورم را در اهمیت دادن به مساله اقتصاد مقاومتی و توجه به خواسته‌های مردمی عنوان کرد و گفت: هم اینک نیز دشمن به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد فتنه و نا امنی در کشور است.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مسئولان برای حل مشکلات بیکاری و تورم و معضلات جامعه تلاش و همت کنند، خداوند به آنان اجر می‌دهد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز بیان کرد: ایران اسلامی از رهبری با تدبیر و هوشمند بهره می‌برد که بعد از امام خمینی (ره) توانسته به خوبی کشور را از فتنه‌ها نجات دهد و با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب توانسته در مقابل دشمنان مقتدرانه بایستد.

انتهای پیام/ع

فتنه ۸۸ یکی از سخت‌ترین فتنه‌ها علیه انقلاب بود

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار