امام جمعه ایرانشهر:

ملت ایران در ۹ دی وفاداریشان به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند

امام جمعه ایرانشهر گفت: ملت ایران اسلامی در روز نهم دی وفاداریشان به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند. ملت ایران در ۹ دی وفاداریشان به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی سال ۸۸ از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: این روز تاریخی، ماندگار و درس آموز برای بشر است که همه بدانند انقلاب اسلامی در سایه بصیرت و پیوند ملت با ولایت راه خود را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی همچنین با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال ۲۰۱۸ افزود: حضرت عیسی (ع) خدمتگزاری بود که مرکب آن ۲ پایش، بالشت آن سنگ و خدمتگذارانش ۲ دستانش بود.

وی همچنین با اشاره به نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف که با بینشی برخاسته از مکتب وحی، الهام از معارف قرآنی و سنت انبیای الهی شکل‏ گرفته بود اظهار داشت: امام (ره) با پیشگویی از آینده کمونیسم، آنان را از افتادن در نظام سرمایه ‏داری جهان غرب برحذر داشت و راه نجات جامعه جهانی را در بازگشت نهایی جامعه انسانی به فطرت خداجوی خویش دانست.

اننهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار