امام جمعه زاهدان:

۹ دی تجلی بصیرت و اثبات وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه زاهدان گفت: ۹ دی تجلی بصیرت، بیداری، آگاهی و اثبات اعتماد و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است. ۹ دی تجلی بصیرت و اثبات وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: ۹ دی هچنین روز خلق حماسه ماندگار، رحمت الهی، میثاق با ولایت، نمایش ولایت مداری ملت ایران، صحنه شکست جبهه متحد ضد انقلاب و روز بصیرت است.

وی افزود: دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری جزء استثنائات تاریخی انقلاب اسلامی و حضور کم نظیر مردم در این عرصه مهم بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب می‌توانست این حضور سرمایه بزرگی برای نظام باشد.

آیت الله سبیمانی  ادامه داد: رای مردم در انتخابات به ایمان، انقلاب، نظام و خون شهدا بود.

عضو خبرگان رهبری افزود: متاسفانه در آن دوره هر ۲ نامزد ریاست جمهوری فرهنگ برد و باخت را نداشتند به طوری که به جای تبریک و دلجویی از یکدیگر با بی توجهی و غفلت حقوق بیت المال و نظام جمهوری اسلامی را به حراج گذاشتند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردم دیندار و همیشه در صحنه ایران اسلامی بدون هیچ فراخوانی خودجوش و با غیرت ملی در روز ۹ دی به تمام فتنه گران و آشوب طلبان درس مهمی دادند و آن‌ها را سرجای خودشان نشاندند.

آیت الله سلیمانی گفت: مردم در این روز ماندگار نشان دادند که برای دفاع از انقلاب و اسلام وابسته به هیچ گروه و حزبی نیستند و خط قرمز آنان اصل ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که راس هرم آن رهبری است و همه موظف به اطاعات از، ولی امر مسلمین هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: آن بانوی بزرگوار پرورش یافته مکتب ائمه اطهار (ع) و نمونه عالی از طهارت و پاکی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عظمت و جلال حضرت معصومه (س) در بسیاری از روایات تاکید شده و ثواب زیارت آن بزرگوار برابر با ثواب زیارت حضرت زهرا (س) و واجب شدن بهشت عنوان شده است.

آیت الله سلیمانی افزود: شهر مقدس قم به برکت وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) از گذشته تا کنون، کانون اصلی تربیت و پرورش علما، مجاهدان راستین و شخصیت‌های بزرگی همچون امام امت (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: حضرت معصومه (س) یکی از عالی‌ترین نمونه‌های عبادت و بندگی خدا از خاندان ولایت، امامت و کریمه اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/ع

۹ دی  روز خلق حماسه ماندگار، رحمت الهی، میثاق با ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار