رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

۹ دی یک حادثه تاریخی است

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:۹ دی یک حادثه تاریخی است هر چه سال‌ها و روز‌ها از این حادثه بگذرد آگاهی مانسبت به این روز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام  حسین خانی رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در  آذربایجان غربی در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در حسینیه شیخ نوایی خوی بابيان اينکه 9دی به عنوان روز بصيرت و روز عهد و پيمان با ولايت نامگذاری شده است گفت:مقام معظم رهبری فرمودند :9 دی جريانهای انحرافی و زاويه های ايجاد شده درمسير انقلاب را اصلاح کرد وخط بطلان بر روي آنها کشيد .

 وی  ادامه داد: اين روز بزرگ يک حادثه تاريخی است هر چقدر سالها و روز ها از اين حادثه بگذرد آگاهی مانسبت به اين روز بيشتر می شود که ما بايد از اين جريانهای تاريخی درس عبرت بگيريم.

حسين خانی افزود:9دی به عنوان رسوايی جريان فتنه مطرح است که مردم برای چندمين باربا حرکت های خود آنها را به زباله دان تاريخی واگذار کردند .

مسئول دفتر نمایندگی شورای سياست گذاری در استان آذربایجان غربی درادامه بابيان اينکه سال 88 که به عنوان بزرگترين  فرصت برای حل مشکلات اقتصادی اجتماعی ايران بود و اما متاسفانه دراين سال خواص بی بصيرت که مقام معظم رهبری فرمودند: بايد پاسخگوباشند ولی اپوزيسيون تشکيل دادند و اين خواص بی بصيرت شيرينی مردم را به تلخ تغيير دادند و 8 ماه مملکت امام زمان (عج) و مملکتی که با خون شهيدان امروز مستقر است،  ايران اسلامی را به چالش کشيدند.

وی ادامه داد: خسارتهای مادی بيش از 450 ميليارد دلار برای ايران  تحميل کردند که براساس آماری که خودشان اعلام کردند  که دراين صورت برای بيش از 2ميليون  نفرشغل ايجاد می شد و همچنين تحريم های اقتصادی شديد بعد از فتنه به وجود آوردند  و دشمنان اسلام که نابود و مايوس شده بودند را تحريک کردند .

حسين خانی دربخشی از سخنان خود  با بيان اينکه  امروز در دنيا جنگ نرم و درکنار آن قدرت نرم مطرح است گفت: امروز اين همه  مسابقات هسته ای و تحصيلاتی و ايجاد زراد خانه های اتمی در تمام کشور ها به عنوان يک  قدرت  باز دارنده  مطرح است و اما اثربخشی و بازدارندگی  قدرت نرم در جهان امروزی بيش ازقدرت  بازدارندگی زرادخانه های هسته ای است.

وی اضافه کرد: به همين خاطر انقلاب اسلامی  به علت برخورداری از اين قدرت نرم امروز با کمال افتخار، درآستانه  برگزاری جشن های چهلمين  سالگی قراردارد که همه اينها برگرفته از دو رکن اساسی ،مردمی و رهبری است که بزرگترين ثروت و قدرت هستند که باتوجه به اين دو رکن اساسي ما درمقابل استکبار ايستاده ايم.

انتهای پیام/ح

9 دی روز رسوایی جریان فتنه است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.