اسلام نسخه شفابخش و عملی برای پیشرفت و تعالی کشور‌ها است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام نسخه شفابخش و عملی برای پیشرفت و تعالی کشور‌ها است و دشمن با درک این مهم، اقدام به توطئه و دشمنی علیه انقلاب اسلامی ایران کرد.

حجت السلام والمسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛افزود: انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و تعالی کشور شکل گرفت.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود:حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
وی افزود: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند
وی ادامه داد: ملت ایران با فداکاری از جان گذشتگی و شهادت در برابر رژیم ستم شاهی انقلاب کردند تا ساختاری سالم و معنوی را پایه ریزی و مسئولانی امین را بر کشور حاکم کنند.
حجت السلام والمسلمین  دیرباز تاکید کرد: اسلام نسخه شفابخش و عملی برای پیشرفت و تعالی کشور‌ها است و دشمن با درک این مهم، اقدام به توطئه و دشمنی علیه انقلاب اسلامی ایران کرد.
وی ترور شخصیت‌های انقلاب جنگ تحمیلی و دست اندازی در مسیر پیشرفت ایران را از نشانه‌های دشمنی بیگاناگان با نظامی اسلامی برشمرد.
حجت السلام والمسلمین  دیرباز گفت: یکی از دستاورد‌های مهم پیروزی انقلاب تعیین سرنوشت مردم به دست خود است که برگزار انتخابات مختلف در کشور از مظاهر تعیین سرنوشت مردم است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در جریان فتنه سال ۸۸ دشمن با درک این موضوع و تبلیغات رسانه‌ای خواست تا جو پس از انتخابات ایران را نا آرام کند که حضور هوشیارانه مردم و تدبیر رهبری مانع از این توطئه شد.
وی افزود: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساختند.
 
انتهای پیام/ن.م
 

انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و تعالی کشور شکل گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.