فشنگچی: نفت تهران با تداوم بلاتکلیفی هایش به دسته اول سقوط می کند

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: بلاتکلیفی های تیم نفت تهران تداوم یابد این تیم به لیگ دسته اول سقوط می کند.

امیرحسین فشنگچی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور بازیکنان نفت تهران در سازمان لیگ برای اعتراض به بلاتکلیفی های این تیم بیان کرد: برخی بازیکنان جوان به دلیل حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم قرارداد امضا کردند و با حذف این از لیگ قهرمانان آسیا در حق آنها اجحاف شد. متاسفانه در هفته های اخیر هم هیچ امکاناتی در اختیار ما قرار نگرفته است و حتی برای تمرین کردن در زمستان لباس تمرین نداریم.

او تصریح کرد: امروز(شنبه) برای حل مشکلاتمان به سازمان لیگ رفتیم اما اگر این وضعیت تداوم یابد، این تیم ریشه دار  به لیگ دسته اول سقوط می کند. وبرخلاف بازی با فولاد که به درخواست سعید فتاحی به زمین رفتیم در بازی با پرسپولیس حاضر نمی شویم.

فشنگچی ادامه داد: در بازی با فولاد احمد آل نعمه، هاشم بیگ زاده و میلاد فراهانی به عنوان سرمربی، مدیر و کمک مربی تیم نفت فعالیت کردند که این امر فاجعه است. با این وجود وضعیت ما از لحاظ فنی به حدی خوب است که فولادی ها اعتراف کردند به سختی تیم ما را شکست دادند. بازیکنان ایرانی همیشه تحت تاثیر مسائل روحی و روانی هستند و اگر از این نظر به مشکل بخورند به سختی می توانند در بازی ها شرکت کنند.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره مقصر اصلی به وجود آمدن این وضعیت گفت: جهانیان اعلام کرده است به دلیل اینکه اداره کل ورزش و جوانان تهران پروانه فعالیتش را تمدید نمی کند دیگر برای تیم نفت تهران هزینه نمی کند. از این لحاظ باید به او حق داد اما گل محمدی هم می گوید جهانیان به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده است و به همین دلیل صدور مجوز به نام او قانونی نیست. نمی دانم در این میان حق با چه کسی است اما امیدوارم به زودی مشکلات نفت تهران رفع شود.

انتهای پیام/

اظهارات فشنگچی درباره بلاتکلیفی های نفت تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار