بنگر: مالک جدید برای باشگاه نفت تهران انتخاب شده است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: مالک جدید برای باشگاه نفت تهران انتخاب شده است و فردا در تمرینات معرفی می شود.

بنگر: مالک جدید برای باشگاه نفت تهران انتخاب شده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بنگر درباره وضعیت تیم نفت تهران اظهار کرد: مسئولان فوتبال به ما گفتند که مالک جدید برای باشگاه نفت انتخاب شده است و مشکلات این باشگاه را حل کردند. همچنین آنها بیان کردند بازیکنان فردا ساعت 11 در تمرینات حضور یابند.

مالک جدید برای باشگاه نفت انتخاب شده است 

او درباره اینکه مالک جدید باشگاه نفت چه کسی است، بیان کرد: اسم مالک جدید را به ما نگفتند و فقط گل محمدی و بهاروند مسئولان فوتبال بیان کردند که مالک جدید برای باشگاه نفت انتخاب کردند.

بنگر درباره اینکه قرار است سازمان لیگ مالکیت باشگاه نفت را برعهده بگیرد، تصریح کرد: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و اطلاعی از آن ندارم که مالک جدیدی فردا معرفی می شود و یا سازمان لیگ برتر تیم نفت تهران را حفظ می کند.

بازیکن نفت تهران درباره وضعیت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: علاوه بر مبلغ قراردادم، پول مالیاتم هم از تیم پرسپولیس طلب دارم.

نمی توانم طلبم را از تراکتورسازی بگیرم 

او درباره طلبش از باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: من از این تیم تبریزی طلب دارم و باید از این تیم شکایت کنم چرا که با زبان خوش نمی شود پولم را بگیرم.

بنگر درباره اینکه تراکتورسازی بدون او برابر پرسپولیس شکست خورد، بیان کرد: به هر حال آنها دنبال بهانه بودند و کسانی این موضوع را مطرح کردند که از زغال هم سیاه تر هستند.

وضعیت درست نشود، قراردادمان را با نفت تهران فسخ می کنیم 

بازیکن نفت تهران گفت: اگر در تمرین فردا وضعیت این تیم درست نشود در آن صورت ما نامه رسمی به سازمان لیگ می زنیم که تا آخر هفته قراردادمان را یک طرفه فسخ می کنیم. به هر حال تیم ما هفته گذشته بدون سرمربی بازی کرد و این موضوع برای مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر یک افت محسوب می شود.

بنگر بیان کرد: برخی از بازیکنان در بند قراردادشان قید شده بود که می توانند یک طرفه فسخ کنند و آنها هم این کار را کردند و از باشگاه نفت جدا شدند. سازمان لیگ برتر هم اجازه فسخ قرارداد به این بازیکنان داد.

مالک جدید می تواند کاپلو و مالدینی را برای هدایت نفت بیاورد 

او درباره اینکه حجازی یا کریمی دوباره سرمربی نفت تهران می شوند، بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و مالک جدید می تواند کاپلو و مالدینی را برای هدایت تیم نفت برگزیند.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: من در این 16 سال حضور در لیگ برتر فوتبال متوجه شدم که تجربه ای ندارم. در سپاهان و پرسپولیس چند مربی در طول یک سال تغییر کردند اما در این تیم ها شاهد ثبات مدیریت بودم.   

بنگر در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر فوتبال می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.