کامدار: مسئولان وضعیت مالکیت تیم نفت را مشخص کنند

بازیکن باشگاه نفت تهران گفت: ادامه این وضعیت به باشگاه و بازیکنان ضربه می زند و وقت آن است که مسئولان وضعیت مالکیت باشگاه را مشخص کنند.

کامدار: مسئولان وضعیت مالکیت تیم نفت را مشخص کننداحمد کامدار بازیکن باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد وضعیت تیم نفت تهران اظهار کرد: امروز( شنبه) برنامه بازیکنان تیم نفت این بود که به اتفاق به سازمان لیگ بیاییم تا مدیریت باشگاه تکلیف  بازیکنان  تیم را مشخص کنند.

کامدار اضافه کرد: از اول فصل هم باشگاه  و هم بازیکنان محروم هستند و مسئولان باشگاه هم هیچ کاری برای رفع این محرومیت انجام ندادند.ادامه این وضعیت و سردرگمی بازیکنان موجب ضربه زدن به باشگاه نفت تهران و بازیکنان این تیم می‌شود و وقت آن است که مسئولان وضعیت مالکیت باشگاه را مشخص کنند.

کامدار اضافه کرد: از اول فصل تاکنون ما بازیکنان سرگردانیم و امکانات درستی برای بازی نداریم و از طرف دیگر مربی ثابتی هم برای هدایت و خط مشی دهی باشگاه نداریم.

این بازیکن باشگاه نفت تهران با درمورد بلاتکلیفی  باشگاه نفت تهران اضافه کرد: در باشگاه نفت تهران، پزشکی برای درمان بازیکنان وجود ندارد و آینده بازیکنان در خطر است.برخی از بازیکنان یکسال تا بازنشستگی‌شان مانده و برخی از جوانان هم جویای نام هستند و این مشکلات جلوی پیشرفت و رشد بچه‌ها را می‌گیرد.

کامدار افزود: کسی جوابگوی مشکلات داخلی تیم نفت تهران نیست. باشگاه و بازیکنان همانند یک تیم محلی و شهرستانی سرتمرین حاضر می‌شوند    

بازیکن تیم نفت تهران بیان کرد: در بازی با فولاد، حق ما باخت نبود و با شهامت و غیرت ظاهر شدیم اما در نهایت بخت با فولاد یار بود.

کامدار درمورد علت انجام بازی‌ها و منحل نشدن تیم نفت تهران ادامه داد: صحبت‌هایی درمورد محرومیت بازیکنان در صورت بازی نکردن رد و بدل شد و ما بازیکنان هم ترسیدیم که وضعیت مان در صورت بازی نکردن با تیم فولاد خوزستان از وضع فعلی، بدتر شود و شش ماه تا یکسال محروم شویم.

او بیان کرد:درحال حاضر دوبار در تیم نفت تهران مصدوم شدم. مصدومیت من در اصل 4روزه بود ولی به خاطر اینکه خودم دنبال درمان بودم و باشگاه نفت به من کمک نکرد، مصدومیت من 4هفته طول کشید. در این فصل زمستان، باشگاه به ما یک کاپشتن و پیراهن زمستانی هم نداد.

کامدار بیان کرد: ما بازیکنان تیم نفت تهران به باشگاه آمدیم که فسخ قرارداد خود را بگیرم، اگر که قراردادمان را فسخ کنند که می‌رویم و اگر هم قرار دادمان را فسخ نکنند وضعیتمان هینطور ادامه پیدا می‌کند.

بازیکن تیم نفت تهران گفت: بر مبنای قانون وقتی که 50درصد قرار داد بین بازیکن و باشگاه تامین نشد، آن بازیکن می‌تواند که قرارداد خود را فسخ کند و دریافتی ما هم بیست درصد بود.

کامدار در پایان بیان کرد: نفت تیم بزرگی است ولی کاری کردند که کسی در تیم نماند و بازیکنان منتظرند که جواب درخواست فسخ را بدهند،اگر فسخ کنند تمرکز و اعصابمان آرام می‌شود.

انتهای پیام/

بازیکنان تیم نفت تهران منتظر فسخ قرارداد شان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار