سرهنگ دیانی خبر داد

شام تاریک سارق منزل در شرق تهران

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه، با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در شرق تهران، گفت: این سارق در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت از منازل شهروندان در این محدوده اعتراف کرد.

شام تاریک سارق منزل در شرق تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی دیانی رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در حوزه استحفاظی خود بودند که یک سارق را در حال تخریب در یک خانه به وسیله دیلم مشاهده کردند و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی افزود: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، سعی کرد با دیلمی که در دست داشت به ماموران حمله کند، اما سرعت عمل ماموران وی را ناکام گذاشته و این متهم پس از زمینگیر شدن بازداشت شد.

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه، عنوان داشت: متهم به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل خالی از سکنه اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است، در بازرسی از خودروی این متهم تعدادی تجهیزات سرقت، از جمله دیلم، اره آهن بر، پیچ گوشتی و همچنین تعدادی لوازم مسروقه منزل نیز کشف شد.

انتهای پیام/

سارق منازل خالی از سکنه شرق تهران دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار