در برنامه من و شما مطرح شد؛

اظهارات داریوش فرهنگ درباره «سلطان و شبان 2»/ نظر امیرعلی دانایی درباره بهرام رادان

بيست و ششمين قسمت از برنامه «من و شما» ميزبان امير علي دانايی و داريوش فرهنگ بود.

اظهارات داریوش فرهنگ درباره «سلطان و شبان 2»/ نظر امیرعلی دانایی درباره بهرام رادانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و ششمین قسمت از برنامه «من و شما» میزبان امیر علی دانایی و داریوش فرهنگ بود . 

در بخش اول این برنامه امیر علی دانایی مقابل آرش ظلی پور نشست و در مورد نحوه ورودش به عالم سینما گفت: من در كافی شاپ نشسته بودم كه امیر شجاعی خواهرزاده محمدرضا شریفی نیا سمتم آمد. در آن ملاقات امیر شماره تلفن خانم تینا پاكروان را به من داد من به ایشان زنگ زدم و ایشان همان شب ترتیب ملاقات من و آقای شریفی نیا را در دفتر كلاه پهلوی داد؛ در صورتیكه برای آن نقش قرار دادی از قبل بسته شده بود. آقای شریفی نیا من را دید و یك هفته بعد رضا درمشیان دستیار آقای مهرجویی با من تماس گرفت و پیشنهاد فیلم سنتوری را داد و من گفتم مگر محمد سلوكی نمیخواهد بازی كند؟ گفت بله. من هم گفتم من نقش دو بازی نمیكنم ! الان فكر میكنم كه من چه جمله ای گفتم! اما اگر باز هم به عقب برگردم بازهم می گویم من نقش دو بازی نمی كنم (می‌خندد).

 استایل من از بهرام رادان بهتر است

 دانایی در ادامه در پاسخ به سوال ظلی پور مبنی بر اینكه اگر برای فروش یک کت چرم از تو و بهرام رادان به عنوان مدل تبلیغاتی استفاده شود، آیا آن کت به خاطر تو بیشتر می‌فروشد یا بهرام رادان؟، گفت : پاسخ این سئوال سخت است شاید هر دو به یك اندازه. اما طبیعتا اگر به لحاظ تبلیغاتی بررسی كنیم شهرت بهرام رادان از من بیشتر است ولی اگر به لحاظ كار مدلینگ بررسی كنیم من برای این كار مناسب ترم. چون این كار یك فیزیك متفاوت می خواهد و استایل من بهتر است.

 کلاه پهلوی توقیف شده است

  وی در مورد عدم بازپخش كلاه پهلوی در طول این سالها گفت: فكر می كنم کلاه پهلوی توقیف است . كلاه پهلوی تنها كار الف ویژه ایست كه یك جلسه تقدیر و تشكر ساده هم برای آن نگرفتند و دیگر بازپخش نشده است. من اسم این را میگذارم توقیف! مثلا سریال های كیف انگلیسی ، یوسف پیامبر ، مختار بارها بازپخش شده اند اما برای این سریال این اتفاق نیفتاده است.

 فرهنگ : تلویزیون نخواست سلطان و شبان2 ساخته شود

داریوش فرهنگ مهمان بخش دوم بود که در بخشی از حرف هایش به عدم همکاری مدیران تلویزیون با وی برای ساخت «سلطان و شبان 2» اشاره کرد و گفت: ما با نسلطان و شبان» می خواستیم جریان سازی به راه بیاندازیم، اما به قولی مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد! در سلطان و شبان دو ما به اتفاق اقای اصغر عباسی عبداللهی نوشته بودیم كه 65 ساله بود و دوباره خود مهدی هاشمی آن را بازی می كند اما در نهایت مدیران همکاری نکردند.

وی درباره نیم قرن دوستی با مهدی هاشمی گفت: ما به یك بلوغ نسبی رسیدیم و اگر هفته ای یكبار همدیگر را نبینیم انگار چیزی کم است. ما اصلا با هم قهر نمی‌کنیم و یكی دو بار از هم رنجیدیم و بیشترین قهر من با مهدی هاشمی دو ماه طول كشید. آقای رفیعی كه دوست مشتركمان بود واسطه شد و ما رفتیم به اتفاق جایی شام بخوریم. هنوز او صحبت نكرده بود من و مهدی آن تلخ كامی را فراموش كردیم .

بازگشت پس از 30 سال به صحنه

وی در پایان به بازگشت خود پس از سی سال به صحنه تئاتر اشاره كرد و افزود: وقتی با وحید رهبانی كارگردان جوان، خوش سلیقه ، باهوش و باسواد روبه رو شدم، به او گفتم من نه نیازمند نانم و نه نام؛ گفتم نمایشنامه چیست ؟ وقتی نمایشنامه را خواندم بهت زده شدم. یك نمایشنامه  درجه یك از خانم یاسمینا رضا به نام «هنر»  كه من به اتفاق امید روحانی و محسن حسینی در آن ایفای نقش خواهیم كرد. یك كمدی مدرن و فارغ از لودگی كه در سالن شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

 گفتنی است برنامه «من و شما» به تهیه كنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی پور و نویسندگی دنیا خمامی هر جمعه ساعت 14 روی آنتن شبكه  شما می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار