چگونگی فتنه ۸۸ ریشه‎یابی شود

امام جمعه موقت شهرکرد، بر ضرورت ریشه‎یابی فتنه ۸۸ تأکید کرد.

چگونگی فتنه ۸۸ ریشه‎یابی شودبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام امیرقلی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه ۸ دی ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: باید فتنه ۸۸ را که از چند سال قبل و با زیر سؤال بردن مبانی دینی در برخی روزنامه‌ها برنامه ریزی شد و شکل گرفت، ریشه یابی کرد.

وی افزود: کسانی در این فتنه، روبروی انقلاب اسلامی و ولی فقیه ایستادند و چهره نظام اسلامی را خدشه دار کردند که باید مجازات شوند.

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: تقلب در آرا ترفندی بود که قبل از انتخابات بیان شد تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند، اما ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی، پاسخ کوبنده‌ای به عاملین فتنه دادند.

جعفری در ادامه، توقف طرح انتقال آب بن به بروجن را بی عدالتی و جفا به مردم دانست و خواستار واگذاری اجرای آن به چهارمحال و بختیاری شد.

وی اظهار داشت: در حالی که اجرای این طرح که رئیس جمهور وعده اتمام آن در سال جاری را داده و دارای مصوبه دو جلسه هیئت وزیران است، آب شرب نیمی از جمعیت استان را تأمین می‌کند، از چهار ماه گذشته متوقف شده و اعتبار تخصیصی به آن در بودجه سال ۹۷ کاهش یافته است.

جعفری همچنین با بیان توقف ۳۳ طرح کشاورزی در حاشیه رودخانه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این طرح‌ها در سال ۸۵ مجوز دریافت کرده اند و معیشت حدود ۲۰ هزار خانواده به اجرای آن‌ها وابسته است.

انتهای پیام/ش

مردم در ۹ دی، پاسخ کوبنده‌ای به عاملین فتنه ۸۸ دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.