رأی سازمان ملل علیه تصمیم آمریکا، بیانگر ذلت استکبار

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: رأی سازمان ملل علیه تصمیم رئیس جمهور آمریکا، بیانگر ذلت استکبار است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز اول دی ماه ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به رأی روز گذشته نمایندگان ۱۲۸ کشور جهان در سازمان ملل متحد علیه تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص معرفی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد: این موضوع نشان عقب‎نشینی دشمن و ذلت استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در جهان است.

وی اظهار داشت: این تصمیم آمریکا، چیزی جز ذلت و خواری برای استکبار و عزت برای امت اسلامی و جبهه مقاومت نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با بیان محبوبیت روزافزون نیرو‌های مقاومت گفت: جعلی بودن رژیم جنایتکار اسرائیل و ماهیت استکباری آمریکا هم روز بروز برای همه ملت‌ها نمایان‌تر می‌شود.

نکونام در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد غفلت و تفرقه بین امت اسلام را فتنه و خواسته دشمنان و استکبار بیان کرد و افزود: نگاه اسلام به احزاب، نگاه عدالت و دین محوری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی حزبی غیر از حزب الهی وجود داشته باشد، به انحراف کشیده و منشاء اختلاف در جامعه خواهد شد.

خطیب جمعه شهرکرد اضافه کرد: متأسفانه احزابی که امروز در جامعه شکل گرفته اند، که در قالب تشکیلات، مردم را رویاروی هم قرار می‌دهند.

نکونام در ادامه با اشاره به اهمیت آیین‌های دیرینه مانند شب یلدا اظهار داشت: شب یلدا از سنت‌های حسنه‌ای است که نباید اجازه دهیم فرهنگ‌های نادرست در آن‌ها رسوخ کند.

وی، پیرامون ۷ دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی هم گفت: رژیم طاغوت هر چند با اقداماتی، قصد نمایش سوادآموزی بین ملت ایران را داشت، ولی در عمل مایل نبود مردم باسواد و با بصیرت باشند.

نکونام همچنین با بیان در پیش بودن سالروز حماسه بزرگ یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: دشمن در پی کم‎رنگ و محو کردن این قبیل وقایع تاریخی است تا جای حق و باطل را عوض و میدان را برای فتنه‎گران باز کند.

انتهای پیام/ش

دشمن در پی کم رنگ کردن یوم الله ۹ دی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.