مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی

۱۴ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان دشتی اختصاص یافت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: ۱۴ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان دشتی اختصاص یافته از این مبلغ ۸ میلیارد ریال آن برای تعمیر و تجهیز کلاس‌های درس هزینه می‌شود.

۱۴ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان دشتی اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،احمد طیبیان مجرد عصر امروز در بازدید از روند اجرای طرح‌های نوسازی مدارس دشتی با بیان اینکه مشارکت خیران در امر توسعه فضاهای آموزشی مورد تاکید قرار دارد اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی و بودجه دولتی تنها جوابگوی نیازهای ساخت و نوسازی مدارس نیست که در این راستا باید در کنار اعتبارات دولتی از کمک و مشارکت خیران بهره برد.

وی از ساخت 9 فضای آموزشی توسط خیران در روستاهای شهرستان دشتی خبرداد و افزود:  با مشارکت خیران 9 فضای آموزشی در روستاهای این شهرستان در سه سال گذشته ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به اختصاص اعتبارات برای تعمیر و تجهیز کلاس‌های درس در دشتی گفت: 14 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان دشتی اختصاص یافته  از این مبلغ 8 میلیارد ریال آن برای تعمیر وتجهیز کلاس‌های درس هزینه می‌شود.

طیبیان مجرد از تخصیص 30 درصد اعتبارات  شهرستان دشتی خبرداد و خاطر نشان کرد: در بخش نوسازی مدارس بیش از 21 میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی و ورزشی به تصویب رسیده که تاکنون 30درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در اولویت قرار دارد تصریح کرد: ساخت، بازسازی، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/پ

اختصاص ۱۴ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان دشتی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.