رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری هفت خانه بهداشت در دهه فجر امسال

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: هفت خانه بهداشت در شهرستان دشتی در ایام‌الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح و بهره‌برداری هفت خانه بهداشت در دهه فجر امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, اصغر بحرانی بعد از ظهر امروز در گردهمایی بهورزان شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون بیش از 90 درصد از خانه‌های بهداشت، نوسازی و یا تجدید بنا گردیده است.

وی افزود: هم‌اکنون هفت خانه بهداشت در روستاهای تلخو، بابمنیر، کردوان سفلی، بحیری، باغان، زیارت و وراوی در حال احداث است و با توجه به اینکه اعتبار این پروژه‌ها تأمین گردیده، انتظار می‌رود در ایام‌الله دهه فجر امسال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: پس از افتتاح این خانه‌های بهداشت، عملیات نوسازی چهارخانه بهداشت باقیمانده که نیاز به نوسازی دارند آغاز خواهد شد.

بحرانی با تشکر از زحمات بهورزان شهرستان و موفقیت آن‌ها در آزمون‌های بهورزی تأکید کرد: نقش بهورزان در تأمین و ارتقای سلامت جامعه نقشی مهم و تأثیرگذار بوده و افزایش بار علمی بهورزان در بهبود عملکرد آنان و درنهایت رشد و توسعه بهداشت و درمان بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، عنوان کرد: نگهداری و حراست از فضاها و تجهیزات بهداشتی درمانی اقدامی مهم و اساسی در راستای اقتصاد مقاومتی و موجب پیشگیری از هدررفتن سرمایه‌های کشور و کاهش هزینه‌هاست که  ضروری است بهورزان شهرستان در نگهداری از این وسایل دقت و اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است گردهمایی بهورزان شهرستان دشتی با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهورزی، بازآموزی برنامه‌های سلامت و تبیین دستورالعمل‌های جدید به مدت دو روز در سالن اجلاس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/پ

افتتاح 7 خانه بهداشت در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.