سرپرست فرمانداری دشتی:

شهرداران حمایت ویژه‌ای از طرح نخبه‌پروری در دشتی داشته باشند

سرپرست فرمانداری دشتی بر ضرورت اهتمام ویژه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران به طرح نخبه پروری در سطح شهرستان تاکید کرد.

شهرداران حمایت ویژه‌ای از طرح نخبه‌پروری در دشتی داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: برای موفقیت بیشتر این طرح همه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار آموزش و پرورش از این طرح حمایت کنند.

وی افزود: در سال گذشته این طرح با حمایت منطقه ویژه و شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان با موفقیت انجام شد که منجر به رشد صد درصدی قبول شدگان در آزمون کنکور سراسری شد.

حسینی بیان کرد: انتظار داریم امسال نیز شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران مشارکت بیشتری داشته باشند تا شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان شهرستان در این عرصه باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به آموزش و پرورش یک نگاه ویژه است، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر اعتبارات خوبی به بخش آموزش اختصاص داده شد که نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و تلاش داریم این اعتبارات افزایش دهیم.

حسینی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای آموزش و پرورش باید کاربردی وعملیاتی شود، یادآور شد: خروجی این مصوبات را باید مردم ببینند تا شاهد مشارکت بیشتر اولیاء دانش آمزوان در مدارس باشیم.

وی بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته زیرساخت‌های آموزش و پرورش مطلوب است و باید اهتمام ویژه به کیفیت آموزش شود.

حسینی به طرح نشاط اجتماعی اشاره کرد و اظهار کرد: این طرح در تمامی نقاط شهرستان در حال برگزاری است که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

حمایت ویژه شهرداران از نخبه پروری در دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.