گل محمدی: اجازه نمی‌دهم نفت به مرحله فروپاشی برسد/ وزارت نفت برای تعیین مالک جدید اقدام می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اجازه نمی‌دهم تیم نفت تهران به مرحله فروپاشی برسد و اقدام‌هایی برای تعیین مالک جدید انجام شده است.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خداحافظی آتیلا حجازی با بازیکنان نفت تهران به دلیل ثبت نشدن قراردادش و تداوم مشکلات این باشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه حمیدرضا جهانیان به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده بود از لحاظ قانونی نمی توانیم پروانه فعالیت او را صادر کنیم و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردیم قراردادهایی که زیر نظر او امضا می شود ثبت نکنند تا تعهد جدیدی برای باشگاه نفت ایجاد نشود. بنابراین کار قانونی انجام داده ایم و مطمئن باشید اجازه نمی دهیم نفت تهران به مرحله فروپاشی برسد.

او درباره اینکه آیا باشگاه نفت به مالک جدیدی واگذار می شود یا خیر، گفت: مسئولان وزارت نفت پیگیر این امر هستند و بهتر است درباره انتخاب مالک جدید برای باشگاه از آن ها سوال بپرسید. اداره کل ورزش و جوانان تنها موظف به اجرای قانون است اما تا جایی که اطلاع دارم اقدام هایی برای تعیین مالک جدید انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران خاطرنشان کرد: اگر وضعیت فعلی تداوم یابد زمینه سقوط و انحلال باشگاه نفت تهران فراهم می شود اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. طبق هماهنگی با وزارت نفت و فدراسیون فوتبال در تلاش هستیم این تیم از بلاتکلیفی فعلی خارج شود. وظیفه ذاتی ام ایجاب می کند برای جلوگیری از فروپاشی نفت تهران تلاش کنم و مطمئن باشید اجازه نمی دهم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان درباره وضعیت نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار