محمودزاده: فسخ قرارداد آل کثیر با نفت در سازمان لیگ ثبت نشده است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: عیسی آل کثیر برای ثبت فسخ قراردادش با نفت تهران در سازمان لیگ اقدام نکرده است.

محمودزاده: فسخ قرارداد آل کثیر با نفت در سازمان لیگ ثبت نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که برخی رسانه ها از فسخ قرارداد عیسی آل کثیر مهاجم نفت تهران با این تیم و مذاکراتش با تراکتورسازی خبر می دهند اما فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فسخ قرارداد این بازیکن را تکذیب کرد.

محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: از صبح امروز(چهارشنبه) تنها اکبر ایمانی برای فسخ قراردادش با باشگاه پدیده مشهد در سازمان لیگ اقدام کرده است و فسخ قرارداد عیسی آل کثیر با نفت تهران در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت نشده است.

او ادامه داد: بازیکنان برای فسخ قرارداد یک طرفه با باشگاه ها باید از کمیته تعیین وضعیت استعلام بگیرند. آنها باید ابتدا در کمیته تعیین وضعیت تشکیل پرونده دهند. تنها درصورتی که این کمیته فسخ قرارداد را تائید کند آن را در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت می کنیم در غیر این صورت چنین کاری انجام نمی دهیم. البته کمیته تعیین وضعیت هم در زمان صدور برگه فسخ قرارداد یک طرفه بازیکنان آنها را از عواقب احتمالی شکایت باشگاه ها مطلع می کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خاطر نشان کرد: در حقیقت کمیته تعیین وضعیت با این اقدام حقی برای باشگاه ها  و حقی برای بازیکنان قائل می شود. برهمین اساس پس از بررسی مدارک اگر حق با باشگاه باشد فسخ قرارداد بازیکن ثبت نمی شود و جرائم و محرومیتی هم برای او در نظر گرفته می شود. اگر هم حق با بازیکن باشد شکایت باشگاه رد می شود. 

انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره فسخ قرارداد آل کثیر با نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.