مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

تشکیل ۶۳ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی شب یلدا

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۶۳ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴۱ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۵۰ ریال در طرح ویژه نظارتی شب یلدا تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد رفیع سلطانزاده  مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: با عنایت به پیش بینی افزایش نا متعارف قیمت انواع آجیل، شیرینی، میوه و ... وافزایش تقاضا به مناسبت شب یلدا این سازمان اقدام به برگزاری طرح نظارتی ویژه شب یلدا کرد.

وی کرد: طرح نظارتی شب یلدا از تاریخ ۲۸ آذرماه شروع و در تاریخ ۲ دیماه به پایان رسید که نتایج احصاء شده در این طرح تعداد ۸۳۴ بازرسی در قالب ۲۷ گشت مشترک و تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ۴۱ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۵۰ ریال می‌باشد.

سلطانزاده بیان کرد: با توجه به ضرورت حضور نمایندگان دستگان گفه‌های ذیربط در بازرسی‌ها همواره گشت‌های مشترک در بازرسی‌ها لحاظ می‌شود که در طرح نظارتی شب یلدا این بازرسی‌ها با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه برگزار شد.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عمده تخلفات شناسایی شده مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارایه فاکتور است.

وی در پایان گفت: مردم شریف استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را می‌توانند از طریق مراجعه و یا ارسال گزارش کتبی به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های تابعه و نیز تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ در میان گذاشته تا هر چه سریعتر به گزارشات و شکایات مردمی رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

طرح ویژه نظارتی شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار