امکانات خوب آبدانان برای صادرات دام به کشورهای خارجی

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: امکانات خوبی برای صادرات دام به کشورهای خارجی وجود دارد که بهره بردن از این امکانات، آبدانان را به شهری اقتصادی تبدیل می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سبزواری رییس دادگستری آبدانان در جلسه شورای اداری ضمن اشاره به بررسی سالانه ۱۰۰۰۰ پرونده در آبدانان،گفت: دادگستری آبدانان پیشگیری از وقوع جرم و کارهای فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار داده نمونه ی آن برگزاری جلسه و همایش با بزرگان،ایستگاه کمک به زلزله زدگان و صدور احکام جایگزین حبث است.

سبزواری نبود دادگاه در مورموری، نبود پزشکی قانونی در آبدانان و نبود مرکز مشاوره و ترک اعتیاد در شهرستان را از جمله نیازمندی های آبدانان عنوان کرد.

وی طلاق،حضور فرقه ی درآویش و درگیری سالانه ببن دو طایفه ی را از جمله آسیب های شهرستان دانست.

عسگری فرماندار آبدانان نیز گفت: مسائل اجتماعی از جمله بیکاری،اعتیاد و طلاق در آبدانان وجود دارد و اگر بخواهیم در زمینه پیشگیری از مسائل آبدانان موفق باشیم باید ضمن ایجاد محیطی مفرح ،مشکل بیکاری مردم را حل کنیم.

وی از معاونت پیشگیری از وقوع جرم خواست که در زمینه  رفع کمبود فضاهای فیزیکی و نیروی انسانی فعالیت هایی صورت گیرد.

الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نیز با اشاره به گستردگی آسیب ها گفت:گستردگی آسیب ها نشان از کم کاری مسئولان دارد و غفلت از آسیب ها سبب شده که مردم علی رغم همه ی توانایی ها،دچار مشکلاتی شوند.

وی تعداد آسیب ها را ۵۲ مورد عنوان کرد و گفت: از این ۵۲ عنوان،۲۳ عنوان محضر رهبر انقلاب ارسال شد و ایشان با توجه به اولویت و اعتبارات،۵ اولویت را انتخاب کردند و متولیان کاهش آسیب های اجتماعی را مکلف کردند که در آینده مردم را از این عناوین رهایی دهند.

الفت در ادامه گفت: تلاش ما در قوه ی قضاییه این است که با همراهی سایر دستگاه ها آسیب ها را بصورت جدی کاهش دهیم.آن چیزی که در بحث آسیب ها کارشناسان به آن می پردازند بحث شناسایی علت آسیب ها است.پرداختن به آسیب ها بدون توجه به علت ،اتلاف منابع است.بیکاری و نداشتن توان مالی از علل آسیب هاست.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه ی قضاییه در ادامه گفت: بزرگترین وظیفه ی مدیریت کشور،توانمند سازی مالی جامعه است و اقتصاد مقاومتی می تواند از نظرمالی کشور را توانمند سازد .

الفت  اضافه کرد: ما تلاشمان در قوه ی قضاییه این است که به شدت پیگیر طرح های اقتصاد مقاومتی باشیم .امنیت سرمایه گزاری و مبارزه با مفاسد از جمله وظایف قوه ی قضاییه است و باید با شناسایی توانمندی های شهرستان،در جذب سرمایه گذار تلاش کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت خوب آبدانان در زمینه ی دامپروری گفت: امکانات خوبی برای صادرات دام به کشورهای خارجی وجود دارد که بهره بردن از این امکانات آبدانان را به شهری اقتصادی تبدیل می کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های  معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه ی قضاییه در آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.