آیت الله آملی لاریجانی در ایلام:

هیچ کس نمی تواند نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای را انکار کند

رئیس قوه قضائیه گفت: هیچ کسی نمی تواند نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای را انکار کند، همه دشمنان نیز به این نقش اعتراف دارند.

هیچ کس نمی تواند نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای را انکار کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه صبح امروز در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و روسای عشایر در دانشگاه ایلام گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان نقش مهمی در معادلات دارد.

وی گفت: هیچ کسی نمی تواند نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای را انکار کند، همه دشمنان نیز به این نقش اعتراف دارند.

لاریجانی تصریح کرد: یکی از روزنامه های عربستان روز گذشته به نقش جمهوری اسلامی فراتر از مرزها اشاره کرده است.

وی گفت: امروزه قدرت و توانایی نظامی و علمی کشور مورد اعتراف دشمنان است.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه همچنین گفت: قدرت ایران اسلامی در همه عرصه ها در منطقه بر کسی پوشیده نیست و این مورد اذعان همه هست چه کشور های دوست و چه دشمنان جمهوری اسلامی.

وی با یادآوری ابتدای انقلاب که هجمه های زیادی چه در داخل و چه در خارج از مرزها متوجه کشورمان شد ادامه داد: حمله ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق یکی از این هجمه ها بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، ایثارگری رزمندگان اسلام و مقاومت مردم ایران اسلامی با شکست روبرو شد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه یکی از قوی ترین مولفه های اقتدار نظام اسلامی ایثار و فداکاری شهیدان است و استان ایلام از این جهت ویژگی خاص دارد، تصریح کرد: دنیای سلطه و در راس آنها آمریکا و کشورهای اروپایی نمی توانند مقوله شهید و شهادت را در ک کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس قوه قضائیه در دانشگاه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.