بسیج رسانه باید در همه عرصه ها الگو باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:بسیج رسانه باید در همه عرصه ها الگو و چهره برتر در عرصه رسانه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز(۵ دی) در دیدار قشر بسیج رسانه استان، به فرا رسیدن ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۹ دی، بصیرت و شجاعت و شهامت و وحدت ملی مردم را به تصویر کشاند و بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کرد زیرا توده های مردم به فتنه هایی که کشور را تهدید می کرد، پایان داد.


وی افزود: ما یا باید با زبان و یا با قلم خود با مردم حرف بزنیم؛ گاهی کالاهای صادراتی و وارداتی بُرد زیادی دارد لذا به میزان بُرد کالا در برابر خداوند مسئولیت دارید.


امام جمعه کرمان با بیان اینکه شما می توانید یک خبر کم ارزش را گاهی خیلی باارزش و خبر با اهمیتی را کوچک و از درجه خبری ساقط کنید؛ تصریح کرد: هر چه نگاه مؤمنانه تر شود انسان ها به هم نزدیک تر می شوند و بسیج رسانه باید در همه عرصه ها الگو و چهره برتر در عرصه رسانه باشد.


در این دیدار مرتضی کارآموزیان، مسئول بسیج رسانه استان به شکل گیری بسیج رسانه در ۶ سال پیش اشاره کرد و این تشکل، اولین بار در استان کرمان شکل گرفت؛ گفت: تقویت گفتمان رهبری، نخستین اولویت ما است و امسال نیز گسترش سواد رسانه ای، اطلاع رسانی دقیق و شفاف و نقد و نظارت را نیز در اولویت قرار دادیم.


وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال شناسایی صاحب نظران و فعالان رسانه ای به ویژه در جبهه انقلابی را مد نظر قرار دادیم؛ برگزاری جشنواره استانی ابوذر را از دیگر اقدامات سال جاری نام برد و اعلام کرد: جشنواره بین المللی رسانه های انقلاب، بهمن ماه جاری در کرمان برگزار می شود.


کارآموزیان افزایش کانون های بسیج رسانه استان از ۶ به ۲۰ کانون تا پایان امسال اعلام کرد و گفت: کرمان جزو ۴ استان رسانه ای کشور در ثبت و ساماندهی است اما از جمعیت رسانه ای استان در جنگ نرم به خوبی استفاده نشده است.
انتهای پیام/ی

حماسه 9دی بار دیگر دشمنان را مایوس کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.