نماینده ولی فقیه درکرمان؛

نظام به مدیران ریسک پذیر نیاز دارد

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان گفت:نظام جمهوری اسلامی برای پیشرفت به مدیران شجاع و ریسک‌پذیر نیازمند است.

نظام به مدیران ریسک پذیر نیاز داردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امروز استاندار کرمان، معاونین، مشاورین و مدیران کل ستادی استانداری با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.


 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: سلایق سیاسی نیاز کشور است، اما در چارچوب آداب و مقرارات و با نگاه خدا محوری باید باشد.

علیدادی سلیمانی افزود: عقلانیت سیاسی در استان کرمان ایجاد شده است وهمه گروه‌های سیاسی معتقد به نظام اسلامی بر ایجاد این عقلانیت سیاسی همکاری دارند.

در این دیدار استاندار کرمان با اشاره به اینکه بعد از انتصاب نماینده، ولی فقیه در استان این دیدار لازم بود بیان داشت: جعفری در قبل و بعد از انقلاب خدمات زیادی به انقلاب و نظام داشتند و توفیقات زیادی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد

رزم حسینی با تشکر از انتصاب رهبری در معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده جدید، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:مشی سیاسی مدیران استانی در طول این سال‌ها میانه‌روی و اعتدال بوده و با این رویکرد کارنامه خوبی در این سال‌ها با این سال‌ها داشته‌ایم.

استاندار در این دیدار افزود:استان کرمان یک استان زلزله‌خیز و بحرانی است و وجود بلایای طبیعی یک امر طبیعی است گسال‌های گذشته کشته‌های زیادی از بابت زلزله داشته‌ایم، اما خوشبختانه با بازسازی انجام شده میزان تلفات جانی بر اثر زلزله بسیار کاهش پیدا کرده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امسال هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان اعتبار وام ۴ درصد با تنفس دو ساله داریم افزود:استفاده از این وام‌ها فرصت مناسبی است تا جوانان استان برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال استفاده کنند

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مدل اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج بسیار موفقیت‌آمیز بوده و دستاورد‌های خوبی داشته است افزود:این مدل به سراسر استان تعمیم داده شده است.

وی با بیان اینکه دولت در استان کرمان شیشه‌ای است و به غیر از شورای تامین، رسانه‌ها در تمام جلسات حضور داشتند تصریح کرد:اعتقاد داریم هرچه شفافیت بیشتر باشد مردم بهتر همکاری می‌کنند و نتیجه هم گرفتیم.

انتهای پیام/ح

نظام جمهوری اسلامی به مدیران شجاع نیاز دارد

برچسب ها: اخبارکرمان ، مدیران ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار