اشتغال، مبارزه با فساد اقتصادی و وحدت سه اصل مهم در کشور

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان گفت :اشتغال و کار، مبارزه با فساد اقتصادی و رانت خواری و همچنین وحدت و همدلی سه اصل اساسی در کشور است که باید در سرلوحه کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهر کرمان و در جمع نمازگزاران با اشاره به مناسبت های پیش رو ازجمله ولادت امام حسن عسکری(ع)، ولادت عیسی مسیح و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی و روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طیعی گفت:کشور ما کشوری زلزله خیز است .


وی و بااشاره به اینکه به 9دی ماه نزدیک می شویم افزود: ما دشمنان قسم خورده ای داریم که توطئه های زیادی میکنند ولی بافهم و بصیرت وشجاعت مردم ایران تمام نقشه های آنها نقش بر آب می شود.


وی افزود: درشرایط فعلی نیاز به اشتغال  در بخش های خصوصی و دولتی ضرورت است.


حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در بخش دیگری از خطبه های خود گفت : مبارزه با فسادهای اقتصادی و رانت ها است که باید به صورت جدی برخورد شود تا کشور از آسیب ها به دور باشد.


وی به اصل دیگری درکشور اشاره کرد و افزود:‌وحدت ملی مسئولین و مردم است که کسانی که در کشور کار می کنند باید وحدت و همدلی داشته باشند و این سه امر درکشور بسیار مهم و حساس است.


نماینده ولی فقیه دراستان مردم را به رعایت هرچه بیشتر تقوای الهی توصیه کرد و گفت: حضرت علی (ع) فرمودند تقوا دژی محکم و استوار است برای هرکس که به او پناه ببرد.


وی افزود: امیدورایم در صحنه های سخت زندگی و در مشکلات و چندراهی ها دوراهی ها و کسانی که ایمانشان ضعیف می شود به خداوند بزرگ پناه ببریم.


وی به بیماری های روحی و روانی از جمله کبر و خودبزرگ بینی اشاره کرد و اظهار داشت : هرکسی در دوران خودش باید بررسی کند که اگر این علائم ها وجود دارد راه های قران کریم را برای مبارزه با این مرض و شفای این بیماری عملی کند‌.

انتهای پیام/ی

مبارزه با رانت ها و مفاسد اقتصادی باید جدی گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار