ديدار مسئولان شركت معادن زغالسنگ با امام جمعه كرمان

مدير عامل شركت معادن زغالسنگ كرمان به همراه جمعي از مديران شركت زغالسنگ با امام جمعه كرمان ديدار و گفتگو كرد .

ديدار مسئولان شركت معادن زغالسنگ با امام جمعه كرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام عليدادي نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان با اشاره به نقش و جايگاه گذشته شركت زغالسنگ در استان كرمان خاطر نشان كرد : معادن گنج خدادادي هستند كه در اختيار ما قرار گرفته اند و قطب اقتصادي هر استان مي تواند معادن آن باشد.

نماينده ولي فقيه كرمان با اشاره به قدمت معادن زغالسنگ خاطرنشان كرد: معادن زغالسنگ معادني قديمي هستند كه پيش از ساير معادن اغاز به كار نموده اند و معيشت بسياري از خانواده ها در كرمان از اين راه بوده است و شركت زغالسنگ يكي از وزنه هاي اقتصادي استان محسوب مي شود.

حجت الاسلام عليدادي تاكيد كرد: شركت زغالسنگ بايد با همت وپشتكار ، كار مضاعف، فكر و طرح مناسب و به جايگاه مناسب خود باز گردد و سهم و جايگاه خود را در استان بدست آورد.

امام جمعه كرمان تصريح كرد: آمارها و گزارشات ارائه شده اميدوار كننده است و آرزو داريم شركت زغالسنگ بتواند مشكلات را پشت سر بگذارد و به سود دهي مناسب برسد.

 فلاح مدير عامل شركت معادن زغالسنگ ضمن تبریک به حجت الاسلام عليدادي و ارزوی توفیقات روز افزون برای ایشان به ارائه گزارشي از وضعيت شركت معادن زغالسنگ كرمان پرداخت و تصريح كرد: شركت زغالسنگ با بيش از 50 سال قدمت داراي 7 معدن و دو كارخانه زغالشوئي است و تامين كننده زغال ذوب آهن اصفهان محسوب مي شود.

وي با اشاره به تاريخچه شركت زغالسنگ افزود : شركت زغالسنگ ظرفيت بالايي در توليد دارد و طرح هاي اكتشافي كه در معادن پابدانا، همكار و هشوني در حال پيگيري است در افزايش توليد نقش به سزايي خواهد داشت و در صورت حمايت به مدت 60 الي 65 سال اشتغال آن منطقه در حوزه زغالسنگ تضمين مي شود.

فلاح با اشاره به عدم افزايش قيمت زغالسنگ در سال جاري اذعان داشت: عدم افزايش قيمت مشكلي است كه شركتهاي توليد كننده زغال با آن مواجه هستند چرا كه هزينه ها در سال جديد افزايش يافته اما قيمت زغال تغييري نداشته و اين روند شركت زغالسنگ را با مشكل مواجه مي كند.

 فلاح با تاكيد بر هزينه سنگين 8 درصدي مربوط به مشاغل سخت و زيان آور افزود: بر اساس اين قانون براي هر كارگر هزينه اي بالغ بر 40 ميليون تومان به شركتهاي توليد كننده زغال تحميل مي شود و اين موضوع تهديدي جدي براي بقاي اين شركتهاست و آن ها را به سمت تعطيلي سوق مي دهد.

 فلاح در پايان ضمن قدرداني از امام جمعه از خداوند براي ايشان آرزوي سلامتي و خير نمود .

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار