مدیرکل امور مالیاتی لرستان:

اولویت تهاتر با پیمانکاران بومی لرستان است

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: پیمانکاران استان لرستان از ظرفیت تهاتر استفاده کنند و در این راستای پیمانکاران بومی در اولویت قرار دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا محمدی گفت: در آذرماه با دستگاه‌هایی که بیشترین بدهی را با پیمانکاران دارند ازجمله نوسازی مدارس، مسکن و شهرسازی، آب منطقه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی استان جلساتی برگزار و مباحثی در این زمینه مطرح‌شده است.

وی افزود: بحث اوراق خزانه زمانش محدود است و بیش از ۶۰ درصد مبلغ جذب‌شده است و باید تلاش کنیم حداکثر تا ۱۵ دی‌ماه بتوانیم اوراق را جذب کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان عنوان کرد: تمامی استان‌های کشور از این ظرفیت استفاده می‌کنند و امور مالیاتی تهران تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان جذب کرده است.

وی بیان کرد: در استان تاکنون ۱۰.۵ میلیارد تومان اوراق را نهایی کرده که ۱.۵ میلیارد تومان مخابرات و پنج میلیارد تومان جهاد نثر بوده است.

محمدی تصریح کرد: بحث تکریم ارباب‌رجوع مطرح است، برای پیمانکاران در راستای بدهی مالیاتی محدودیت ایجادشده است، چون بر اساس قانون بدهی مالیاتی زمانی به قطعیت می‌رسد در سامانه ثبت و هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌شود.

وی بابیان اینکه از دستگاه‌ها انتظار داریم نهایت همکاری را داشته باشند خاطرنشان کرد: در بحث پیمانکارانی که طلب از دولت و یا بدهی مالیاتی دارند ورود کنیم و به پیمانکاران اعلام کنیم تا از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسئول گفت: پیمانکارانی که از دستگاه‌های استان لرستان طلب دارند شناسایی و در راستای تهاتر در مرحله نخست مشکل پیمانکاران بومی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/د

پیمانکاران بومی لرستان در اولویت تهاتر قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.