ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی

بررسی وضعیت طرح بهارستان / از رایزنی با قرارگاه خاتم تا مذاکره با شهردار

طرح تقاطع مسطح بهارستان خرم آباد در حالی به گره کوری در مدیریت شهری مرکز لرستان تبدیل شده که نماینده مردم خرم آباد در مجلس از پیگیری وضعیت این طرح خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ملکشاهی راد با اشاره به آخرین وضعیت طرح زیر گذر بهارستان در شهر خرم آباد گفت: مقرر بوده که در شهر خرم آباد چهار تا پنج تقاطع غیر همسطح احداث شود اظهار داشت: من به عنوان یک شهروند احداث زیر گذر بهارستان را در اولویت نمی‌دانم.
 
وی با بیان اینکه زیر گذرهای «کیو»، میدان بسیج، میدان امام حسین برای شهر خرم آباد ضرورت داشت چرا که در این مناطق شاهد ترافیک سنگین بودیم گفت:، اما احداث زیر گذر در منطقه گلدشت برای شهر خرم آباد ضرورتی نداشت.
 
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث در مورد این موضوع در حوزه کاری من نیست گفت: با این وجود مردم در این رابطه گله دارند و پیگیری مطالبات مردم جزء وظایف من است.
 
ملکشاهی راد با تاکید بر اینکه پیگیری این موضوع از اختیارات شهرداری است، افزود: آیا آقای شهردار و شورای شهر قبل از کلنگ زنی این طرح برآورد بودجه‌ای آن را انجام نداده بودند که امروز این مسئله را عنوان می‌کنند؟
 
وی با اشاره به جلسه با سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در رابطه با این طرح گفت: قرارگاه خاتم برای این طرح مبلغ زیادی هزینه کرده و اعلام کرده که اعتبار بدهند طرح را ادامه می‌دهند.
 
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من با شهردار در رابطه با این طرح صحبت کردم و گفتم برای ادامه این طرح تهاتر زمین و ملک را در دستور کار قرار دهید گفت: زمین و ملکی را که دارند قیمت گذاری کنند و به جای پول نقد به قرارگاه خاتم واگذار شوند.
 
ملکشاهی راد با بیان اینکه این شورا که کاری در این رابطه نکرد امیدواریم شورای آینده با نگاه کارشناسی این مسئله را پیگیری کند ادامه داد: مردم منطقه گلدشت زمستان سخت را سپری کردند و امروز نیز ترافیک چند برابری را باید تحمل کنند.


انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.