عضو شورای شهر بروجرد:

جذب سرمایه‎گذار برای ایجاد درآمد در شهرداری بروجرد

عضو شورای شهر بروجرد گفت: جذب سرمایه‎گذار داخلی و خارجی راهکار ایجاد درآمد پایدار در نهاد شهرداری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد پرهام گفت: جذب سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی و اجرای پروژه‎‌های مشارکتی یکی از راهکار‌های پیش روی شهرداری در ایجاد و تامین منابع درآمدی پایدار است.

وی ضمن مخالفت با تهاتر و واگذاری زمین‎‌های شهرداری بروجرد عنوان کرد: می‎توان با بهره‎گیری از امکانات در اختیار شهرداری و مشارکت با سرمایه‎گذاران نسبت به اجرای پروژه‎‌های مختلف تجاری، خدماتی، گردشگری، تولیدی و ... اقدام کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد تاکید کرد: باید با پرهیز از اکتفا به منابع درآمدی به دست آمده از محل کسب عوارض ساخت و ساز، شهرداری در جهت اجرای پروژه‎‌های مشارکتی با سرمایه‎گذاران حرکت کند.

پرهام در ادامه گفت: البته تحقق این مهم از یک سو در گرو دو مولفه امنیت و اعتماد و از سوی دیگر احترام به سرمایه‎گذار و تضمین سود سرمایه‎گذاری است.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم تاکنون عملأ وارد مقوله ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری نشده است، اظهار کرد: البته پیشتر از این‌ها مطالعات میدانی و کتابخانه‎ای در این باره انجام شده است که آن را به اعضای شورای شهر عرضه می‎کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: در این مطالعه میدانی مشکلات شهری در حوزه‎‌های مختلفی همچون پسماند، دفع غیر علمی و غیر بهداشتی زباله‎‌ها و موارد متعدد دیگر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‎اند.

پرهام در ادامه به تعدد و تنوع جاذبه‎‌های گردشگری در بروجرد اشاره و بیان کرد: وجود بافت تاریخی، موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‎‌های بکر طبیعی موقعیت ایده‎آلی برای حوزه گردشگری در این شهرستان فراهم آورده است.

وی تقویت صنعت توریسم و تعریف منابع درآمدی پایدار از این محل را در گرو ایجاد زیرساخت‎‌های لازم از سوی شهرداری خواند و افزود: در این صورت شاهد ورود سرمایه‎گذاران به بروجرد و سرمایه‎گذاری در حوزه گردشگری خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد که به شدت مخالف تعدیل نیرو در شهرداری است، تاکید کرد: می‎توان با هدایت نیرو‌های مازاد این نهاد به مراکز گردشگری، صنعتی، کشاورزی و ... که در بستر سرمایه‎گذاری‎‌ها ایجاد می‎شوند، از ظرفیت آن‌ها به نحو مطلوب بهره برد.

انتهای پیام /د

جذب سرمایه‎گذار راهکار ایجاد درآمد پایدار در شهرداری بروجرد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار