راه کار باشگاه نفت جلوی توقیف اموال را گرفت

ماموران نیروی انتظامی که برای اجرای حکم توقیف اموال باشگاه نفت اقدام کرده بودند با در بسته ساختمان این باشگاه مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   مسئولان یکی از آژانس های هواپیمایی که هفته گذشته حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران را دریافت کرده بودند روز گذشته همراه با ماموران نیروی انتظامی برای اجرای حکم به محل ساختمان قدیمی این باشگاه مراجعه کردند اما در کمال تعجب با در بسته این واحد ساختمانی مواجه شدند.

برهمین اساس مدیرعامل این آژانس هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: هرچند امور اداری تیم نفت تهران در این ساختمان انجام نمی شود اما همچنان برخی افراد در آن فعالیت می کنند. به هر حال موسسه فرهنگی- ورزشی نفت تهران شماره ثبتی دارد که این شماره ثبت را در اختیار داریم. امیدوارم  با پیگیری هایی که در دادسرا انجام می دهیم شماره حساب اعضای هیئت مدیره این موسسه ورزشی مسدود شود. البته قصد داریم برای ممنوع الخروج کردن آنها هم اقدام کنیم.

او ادامه داد: شاید پیگیری های ما سبب شود سایر طلبکاران باشگاه نفت هم به حق و حقوقشان برسند. طبق اطلاعاتی که من دارم یکی دیگر از آژانس های هواپیمایی هم حکم توقیف این ملک را دریافت کرده است. به هر حال اگر این ملک به فروش برسد تمام این آژانس ها هم به حق و حقوشان می رسند. پیگیری های لازم را انجام می دهیم چراکه این مبلغ 288 میلیونی بخش بزرگی از دارایی شرکت ما را شکل می دهد. 

او درباره احتمال شکایت این آژانس هواپیمایی از حمیدرضا جهانیان تصریح کرد: جهانیان سمتی در باشگاه نفت ندارد که بخواهیم حق و حقوقمان را از طریق او پیگیری کنیم. یک سال است دنبال پولمان هستیم و در این مدت ضرر و زیان زیادی دیده ایم.

انتهای پیام/

ماموران نیروی انتظامی پشت در بسته باشگاه نفت ماندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار