حجازی: تیم نفت در شرایط خوبی قرار ندارد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم نفت در شرایط خوبی قرار ندارد، وظیفه خود دیدم که شرایط موجود را ارتقا داده و به سطح ایده‌آل برسانم.

 آتیلا حجازی سرمربی تیم نفت تهران در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین حاشیه‌های تیم نفت تهران، اعلام کرد: تیم نفت در شرایط خوبی قرار ندارد، وظیفه خود دیدم که شرایط موجود را ارتقا داده و به سطح ایده‌آل برسانم، اما نواقص و معایبی در ساختار تیم نفت تهران وجود دارد که امیدوار هستیم به مرور زمان این مسائل حل شود.

او ادامه داد: برای بازی روز گذشته فقط با یک ساعت و نیم تمرین حاضر شدیم. و هم اکنون که از سر تمرین می‌آیم هنوز قریب به 40 درصد بچه ها را به اسم نمی‌شناسم و پاطلاعی در مورد پست آنها ندارم. همانند فوتبال‌های محلی از بازیکنان اسم و سن و سابقه‌شان را می‌پرسیدم.یک جلسه یک ساعت و نیمه با بچه‌ها تمرین کردیم. اگر ما می‌بردیم، کار من نبوده و اگر می‌باختیم هم کار من نبود.

حجازی با اشاره به ناهناهنگی‌های مدیریتی تیم باشگاه نفت، عنوان کرد: طبق صحبتی که با مالک باشگاه نفت تهران داشتم، این قول را گرفتیم که در اسرع وقت مشکلات فنی و مدیریتی نفت برطرف شود.

سرمربی تیم نفت با بیان اینکه تمام توانم را برای جمع و جور کردن تیم نفت تهران به کار گرفتم، ادامه داد: از دنیای مربیگری دور نبودم و 4سال به عنوان دستیار کار کردم و تمام فکر و ذکر و توانم را در این راستا به کار گرفتم، فکر نمی‌کنم که سرمربیگری تیم نفت تهران کار آنچنان سختی باشد.

او تصریح کرد: به عنوان یک مربی از 9صبح تا 3 بامداد در باشگاه با بازیکنان تمرین می‌کنیم و واقعا تیم را از زیر بنا عوض کرده‌ایم.

حجازی اظهار کرد: تیم نفت تهران نواقص خود را پیش از لیگ برتر و در مراحل قبلی برطرف نکرد. تیم نفت هنوز یک سری امور خیلی ابتدایی مثل مسئله پزشکی، تغذیه و...را حل نکرده و کارهای ساده‌ای که باید قبلا پیگیری و رفع می‌شد، هنوز برطرف نشده است.

او بیان کرد:  جهانیان مالک تیم نفت تهران، با ما نهایت همکاری را دارند و کم کم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

سرمربی تیم نفت در پاسخ به سوالی که وضعیت بازیکنان تیم نفت تهران چگونه است، بیان کرد: از نظر بازیکن تیم نفت تهران در مضیغه است اما بدانید که من به دنبال توجیح این باخت نیستم.

مربی باشگاه نفت تهران بیان کرد: نمیخواهم از شکست فرار کنم، اما دیروز 8 بازیکن نداشتیم و تیم نفت با این بضائت، باید چه کاری انجام می داد؟ دو بازیکن از ترکیب تیم استقلال و پرسپولیس غایب باشد، صدای همه بلند می‌شود اما چون کسی روی نفت تمرکز نمی‌کند، این مشکلات را هم نمی بیند.

حجازی در تشریح بازی ادامه داد: در نبود 8 تا بازیکن،نفت تهران در نیمه دوم، بازی را در دست داشت. بعد از باز هم گفتم از 45دقیقه نیمه دوم 40دقیقه بازی دست تیم نفت بود و ما دو گل بچه گانه خوردیم.در نیمه اول غیر از 10دقیقه اول به بازی مسلط بودیم.ما 3-4موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

سرمربی تیم نفت تهران درمورد حاشیه های تیم گفت: امیدوارم کسانی که از بیرون نظر می‌دهد، باید خودشان به جای ما باشند تا به حرف ما برسند.با این بضائت و بدون تمرین نمی‌توان از تیم نفت تهران توقعی داشت.

او ادامه داد: مربی ابزار و امکانات می‌خواهد. به خاطر میل به ریسک کردن،این مسئولیت را قبول کردم درصورتی که نتوانم 6بازیکن بگیرم، ادامه همکاریم با نفت تهران میسر نخواهد شد.

سرمربی تیم نفت تهران گفت: کسانی که ادعای کسب عنوان و نتیجه در لیگ برتر دارند، باید بروند و با یک تیم سطح پایین نتیجه بگیرند، هنر نیست که تیمی را بگیرید که بهترین بازیکنان ایران در آن باشد و عنوان بیاورید.مهم این است که تیم نفت را بگیرید و از سقوطش جلوگیری کنید،این کارنامه مربیگری است. اهل چالش هستم و دوست دارم بجنگم، به شرطی که باشگاه و اصحاب رسانه حمایت کنند.

حجازی بیان کرد: ورود به عرصه مربیگری در ایران کار خیلی سختی است و کسی که از جوانان حمایت کند، پشیمان نمی‌شود، تیم نفت مسجد سلیمان با مربیگری محمود فکری در این مورد الگو است. تیم نفت یک تیم مظلومی است و از همه جهت به آن فشار می‌آوردند.

سرمربی تیم نفت تهران گفت: بچه‌های تیم نفت تهران امکانات ندارند و بازیکن مسیر طولانی را طی می کند تا به تمرین برسد، از سوی دیگر رقم قرارداد برخی از آنها 2ملیون تومان است.در صورتی که اتفاقات نفت تداوم داشته باشد، زندگی 100تا 150نفر از بین می‌رود، اگر به فکر ما و مالک نیستند، باید به فکر این جوانان باشند.

حجازی در مورد راه حل خروج تیم نفت از بحران بیان کرد: هیئت استان تهران، مالک نفت،رئیس فدراسیون فوتبال دور میز بنشینند و برای نابودی یا احیای تیم نفت تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: نمی‌توانیم معجزه کنیم. کریمی، دایی درخشان همه بزرگان فوتبال بودند، اما زمانی که من برای تیم نفت تهران می‌گذارم، فردی دیگر صرف نمی‌کند.

آتیلا حجازی هم در پایان خاطر نشان کرد: از مشکلات جا نمیزنم، اما منطقی هستم.اگر فردی صد برابر حجازی هم با این شرایط تیمی،مربی نفت تهران شود، این تیم نتیجه‌ای نخواهد گرفت مگر یک سری بازیکن را جذب کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد، صددرصد قطع همکاری می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات حجازی درباره وضعیت تیم نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.