کلانتری خبر داد

ممنوعیت تردد کامیون های فرسوده در تهران/بهبود وضعیت هوای تهران

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت:تردد کامیون های فرسوده در تهران ممنوع است و تا پایان دی ماه پلیس با آنها برخورد می کند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیومرث کلانتری مدیر کل محیط زیست استان تهران با اشاره به بهبود وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بررسی کانون های ایجاد بوی نامطبوع در محور تهران- قم در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس مطالعات، حدود 28 کانون بوی نامطبوع شناسایی شده و دستگاه های مربوطه گزارش اقداماتی که باید انجام شود را ارائه داده اند.

وی تصریح کرد: ساماندهی تمام فاضلاب های رها شده در اطراف شهرستان های جنوب و غرب استان توسط امور آب استان، مدیریت می شود و با همکاری و همیاری محیط زیست و دستگاه های ذیربط تصمیماتی در خصوص برخورد با افرادی که بدون مجوز درختان را قطع کرده اند، گرفته شده است.

کلانتری افزود: رسیدگی به وضعیت نامطلوب پسماند جنوب شهرستان ری نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برخورد با تمام واحد های صنعتی بدون تصفیه خانه حتمی است، ادامه داد: تمامی واحدهای صنعتی باید به تصفیه خانه های استانداردی که مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست است، مجهز شوند.

کلانتری با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیر ضروری با وسایل نقلیه شخصی خودداری و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، ادامه داد: تردد کامیون های فرسوده کماکان در تهران ممنوع است و تا پایان دی ماه پلیس با آنها برخورد می کند.

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: طبق مقررات همه دستگاه ها باید موضوع آلودگی هوا را به جدیت بررسی کنند و هرهفته جلسه آلودگی هوا در استانداری تهران برگزار خواهد شد همچنین اقدامات دستگاه ها به اطلاع عموم مردم می رسد.

انتهای پیام/

ساماندهی تمام فاضلاب های رها شده در اطراف شهرستان های جنوب و غرب استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام
این جانب طرحی دارم که درصورت اجرا ان توسط مسولان سی درصد ازترافیک کلان شهر تهران
والودگی هوای تهران کاسته میشود
آخرین اخبار