میرزاکریمی خبر داد

لزوم ثبت‌نام شکارچیان قانونمند در سامانه شکار و صید

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت:شکارچیان قانونمند باید در سامانه صدور مجوز شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست برای صدور پروانه ثبت نام کنند.

لزوم ثبت‌نام شکارچیان قانونمند در سامانه شکار و صید /ایجاد سیستم یکپارچه الکترونیکی برای صدور پروانه صیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نقی میرزا کریمی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: شکارچیان قانونمند باید به سامانه صدور مجوز شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست به نشانی اینترنتیeservice.doe.ir مراجعه و با مطالعه راهنمای ثبت اطلاعات، در سامانه ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه‌اندازی این سامانه، ایجاد سیستم یکپارچه کشوری برای ثبت‌نام الکترونیکی درخواست صدور پروانه شکار و صید است، افزود: این اقدام به‌منظور کاهش مراجعات،کاهش ضریب خطا در اعمال محرومیت‌ها ، دسترسی به بانک اطلاعات متخلفان شکار و صید درسراسرکشور،ثبت پروانه‌های صادره ، ثبت دفاتر شناسایی شکارچیان و روند تمدید آنها است.

میرزا کریمی گفت: هرگونه صدور پروانه شکار و صید منوط به ثبت‌نام و درج اطلاعات متقاضی در این سامانه است و متقاضیان باید از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام/

شکارچیان قانونمند در سامانه شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست ثبت‌نام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۴ دی ۱۳۹۶
اسلحه ها و شکارچیان را جمع آوری کنید چون نیازی به شکار کردن نمیباشد.
آخرین اخبار