گودرزی: سارویه را به لیگ والیبال برمی‌گردانیم / با یک پیام تلگرامی تیم را منحل کردند!

مدیرعامل تیم سارویه ساری درباره منحل شدن این تیم گفت: چند ساعت مانده به بازی با یک پیام تلگرامی خبر از انحلال تیم ما دادند!

محمد گودرزی مدیرعامل تیم سارویه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره موضوع منحل شدن تیم سارویه و بازی نکردن این تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، گفت: روز بازی با کاشان در شرایطی که با همه سختی‌های موجود راهی این شهر شده بودیم، چند ساعت مانده به بازی در حالی که ناظر و داوران و همه آماده برگزاری مسابقه بودند، به ما اعلام شد که منحل شدیم و بازی لغو شده است.

وی در توضیح این مطلب گفت: پیگیری کردیم و متوجه شدیم که یک پیام در تلگرام از فدراسیون به ناظر داده شده است که بازگردند و تیم سارویه منحل شده است. عنوان کردند که هیات والیبال مازندران گفته است که تیم ما را تایید نمی‌کند و فدراسیون هم، چون نیاز به تایید هیئت دارد و هیئت را به رسمیت می‌شناسد اجازه بازی به تیم ما نداد.

گودرزی افزود: متاسفانه مدیریت قبلی تیم سارویه مشکلات زیادی در این تیم ایجاد کرده است که این مشکلات امروز دامن تیم را گرفته است. من تلاشم کمک به سارویه است و این تیم بی صاحب نیست.

مدیرعامل تیم سارویه ادامه داد: با مسئولان هیئت استان و مسئولان فدراسیون مذاکره خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که این تیم منحل شود. ما با هر سختی که بود این تیم را حفظ کردیم و این برخورد واقعا منصفانه نیست. این که می‌گویند تیم را، چون هیئت حمایت نکرده است به رسمیت نمی‌شناسند، عجیب است. در جلسه کمیته انضباطی که قبلا برای سارویه تشکیل شده بود من به عنوان مدیر عامل زیر برگه صورت جلسه را امضا کردم و خود هیئت استانی حکم مدیرعاملی من را امضا کره بود.

گودرزی افزود: تا آنجایی که  من می‌دانم مدیر یک تیم می‌تواند تیم را منحل کند نه اینکه هیئت استانی دست به انحلال یک تیم بزند. با این حال تمام تلاش ما بازگرداندن این تیم به لیگ است.

وی درخصوص جدا شدن بازیکنانی نظیر رضا صفایی و محمد طاهر وادی از تیمش گفت: هر بازیکنی این اختیار را دارد که به هر تیمی صلاح می‌داند برود. رضا صفایی یکی از بهترین بازیکنان تیم من بود و ما به او احتیاج داشتیم، اما باید واقع بین بود. رضا لطف زیادی به تیم سارویه داشت و برای این تیم زحمت کشید، اما وقتی از تیم کاله پیشنهاد داشت من خودم به او گفتم که به تیمی برود که حداقل از لحاظ مالی شرایط ایده آلی داشته باشد. او همیشه به تیم ما لطف داشت، اما به صلاحش بود که برود. ما بازیکنانی به خدمت گرفتیم و تلاشمان این است که در ادامه لیگ خوب کار کنیم.

گودرزی در پایان گفت: به لیگ برمی‌گردیم و اطمینان دارم که جزو هشت تیم برتر مسابقات خواهیم شد. تیم ما از حاشیه‌ها دور خواهد شد و به روند خوبی می‌رسد.

انتهای پیام/

 اظهارات مدیرعامل سارویه درباره وضعیت تیمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار