هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

جدال تماشایی پیکان و شهرداری در تبریز/ آملی‌ها میهمان سایپا می‌‌شوند

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران عصر امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در چارچوب هفته دوازدهم در شرایطی پیگیری خواهد شد که چهارشنبه نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها برگزار شد  وچهار دیدار دیگر نیز امروز برگزار می‌شود.

تبریز ، اردکان ، کاشان و تهران میزبانی این هفته از رقابت‌ها را در روز جمعه بر عهده خواهند داشت. شهر ارومیه نیز چهارشنبه میزبان اولین دیدار این هفته از رقابت‌ها بود که موفق شد در این مسابقه با حساب 3 بر یک مقابل تیم هاوش گنبد به برتری برسد تا فصل را با یک برد آغاز کرده باشد.

در مهمترین دیدار این هفته لیگ برتر تیم شهرداری تبریز که با 10 برد و 25 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، امروز جمعه میزبان تیم پیکان در سالن شهید اقدمی تبریز خواهد بود. پیکان نیز با 8 برد و 23 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و اگر این تیم بخواهد شرایط خود را در جدول بهبود بخشد، باید از همین هفته برای پیروزی تلاش کند.

دیدار رفت دو تیم در خانه والیبال تهران سه بر دو به سود تبریزی‌ها شد و شاگردان عادل بناکار این هفته در تبریز در اندیشه تکرار این نتیجه در بازی خانگی هستند، اما پیکان هفته نخست با پیکان فعلی تفاوت های زیادی دارد و این موضوع کار را برای تبریزی ها بسیار دشوار خواهد کرد.

در دیگر دیدار حساس این هفته لیگ برتر که روز جمعه  برگزار می شود، تیم های چهارم و پنجم جدول در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند. نارنجی پوشان سایپا که با هفت برد و 21 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند، در حالی به مصاف شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران می روند که تنها یک برد و یک امتیاز از حریف پیش هستند و در صورت شکست مقابل نماینده مازندران قطعا رتبه چهارمی را از دست خواهند داد.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود سایپا شد و شاگردان شعبان خمسه سرمربی سایپا با انگیزه بیشتری برای کسب دومین برد خود مقابل کاله مازندران که از بازیکنان جوان بهره می برد، حاضر خواهند شد.

تیم سارویه ساری که با 4 برد و 13 امتیاز در رتبه هفتم جدول است، در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر میهمان رعد پدافند کاشان خواهد بود. ساروی ها این هفته فرصت مناسبی دارند تا با شکست تیم قعرنشین بدون برد و امتیاز جدول، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند، اما تیم رعد در دور برگشت از فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی سود می برد و حتما این مربی برای ایجاد تغییرات در این تیم تفکرات خاصی خواهد داشت.

رعد پدافند در دور رفت موفق به کسب امتیاز یک ست از نماینده ساری در بازی خارج از خانه شد و نماینده کاشان امیدوار است که این هفته در بازی خانگی به نخستین برد خود و یا حداقل نخستین امتیاز خود در این رقابت ها دست یابد.

خاتم اردکان نیز که با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول است، رقابت نزدیکی با تیم سارویه برای کسب رتبه هفتم دارد. خاتمی ها این هفته در سالن آیت الله خاتمی میزبان شمس خواهند بود تا به پنجمین برد خود دست یابند.

دیدار رفت دو تیم در تهران سه بر دو به سود شمس شد و شاگردان محمد وکیلی انگیزه خاصی برای تحمیل دومین شکست خاتمی ها دارند، اما کسر سه امتیاز از تیم شمس به دلیل شرکت نکردن تیم نوجوانان باشگاه شمس در لیگ برتر نوجوانان حتما تاثیر خود را از نظر روحی و روانی در بازیکنان این تیم خواهد گذاشت.

ششمین مسابقه هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان سال 96 روز یکشنبه سوم دیماه در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می شود و تیم شهرداری ورامین با سرمربی جدید خود (محمد ترکاشوند) پذیرای شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها است.

کارخانه که از عملکرد بازیکنانش در قهرمانی باشگاه های جهان رضایت چندانی ندارد، با شرایط سخت بازی در ورامین آشناست و برای اینکه شاگردانش مغلوب حریف نشوند، باید برای مهار شهرداری ورامین برنامه های خاصی در این مسابقه داشته باشد.

دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود بانک سرمایه در خانه والیبال تهران شد، اما شرایط دو تیم بانک سرمایه و شهرداری ورامین در آغاز دور برگشت کمی با شروع دور رفت متفاوت است.

**برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

جمعه یکم دیماه:

تهران، خانه والیبال تهران، ساعت 16

سایپا تهران – کاله مازندران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16

شهرداری تبریز – پیکان تهران

کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16

رعد پدافند کاشان – سارویه ساری

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16

خاتم اردکان – شمس

یکشنبه سوم دیماه:

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 و 30 دقیقه

شهرداری ورامین – بانک سرمایه

انتهای پیام/

لیگ برتر والیبال و آغاز نیم فصل دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار