هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال؛

سایپا ۳ – کاله یک / شکست زردپوشان آمل در خانه والیبال

هفته دوزادهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی پیگیری شد که تیم کاله در خانه والیبال مقابل سایپا تن به شکست داد.

سایپا ۳ – کاله یک / شکست زردپوشان آمل در خانه والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و یک مسابقه به دلیل انصراف تیم سارویه از مسابقات لیگ برتر والیبال برگزار نشد.

در این هفته از رقابت‌ها در خانه والیبال تیم سایپا میزبان کاله آمل بود. در این مسابقه که از ساعت ۱۶ برگزار شد تیم کاله با حساب ۳ بر یک تن به شکست داد تا نیم فصل دوم را با باخت آغاز کند.

در دیگر دیدار امروز تیم خاتم اردکان در خانه میزبان تیم شمس تهران بود و در این دیدار خانگی موفق شد با حساب ۳ بر صفر به پیروزی برسد تا بعد از چند هفته ناکامی به یک برد رسیده باشد. اردکانی‌ها در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۲ موفق به شکست تیم کم تجربه و نوجوان شمس شدند.

تیم پیکان تهران در حساس‌ترین مسابقه این هفته از رقایت‌های لیگ برتر والیبال در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت و با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید. این در حالی بود که پیکانی‌ها در بازی رفت مقابل شهرداری تبریز با شکست مواجه شده بودند. پیکانی‌ها در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ موفق به شکست دادن تیم میزبان خود شدند.

چهارمین دیدار امروز نیز بین دو تیم سارویه و رعد پدافند کاشان باید برگزار می‌شد که به دلیل انصراف تیم سارویه از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال برگزار نشد. درباره این دیدار کمیته انضباطی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

روز گذشته نیز در دیگر دیدار هفته نخست دور برگشت تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق شد در خانه با حساب ۳ بر صفر تیم هاوش گنبد را شکست دهد. دیگر دیدار این هفته نیز روز یکشتبه بین 2 تیم بانک سرمایه و شهرداری ورامین برگزار می شود.

**نتایج امروز لیگ برتر والیبال:

شهرداری تبریز صفر – پیکان تهران ۳

سایپا تهران ۳ – کاله آمل یک

خاتم اردکان ۳ – شمس تهران صفر

انتهای پیام/

پیروزی پیکان و سایپا در روز شکست کاله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار