آل‌اسحاق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تشکیل اتاق فکر میان اصلاح طلبان و اصولگرایان، ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات به میدان می‌آورد

عضو جمنا گفت: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در اتاق فکر باید درباره راه‌حل رفع مشکلات کشور بحث و تبادل نظر کنند. 

یحیی آل‌اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تشکیل اتاق فکر میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، اظهار کرد: امروز مسائلی همچون رکود، اصلاح نظام بانکی، معیشت مردم، فساد، محیط زیست، صندوق‌های بازنشستگی و حاشیه نشینی مسائلی ریشه‌ای هستند که باید برای حل آن‌ها همه ظرفیت‌های کشور به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: گمان می‌رفت بعد از برجام، تحریم‌ها لغو و ارتباطات بانکی انجام شود و به نوعی موتور اقتصاد به حرکت در بیاید، اما به دلیل بدعهدی و  بدجنسی آمریکا و اذنابش، همچنان با محدودیت‌هایی در حوزه اقتصاد رو به رو هستیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برای حل این مسائل باید همه ظرفیت‌ها و توان کشور فارغ از نگاه حزبی و جناحی به صحنه بیایند.

آل‌اسحاق با تاکید بر اینکه میان اصولگرایان و اصلاح طلبان در حوزه اقتصادی هماهنگی وجود ندارد، گفت: نبود این هماهنگی به معنای این است که بیش از 50 درصد از ظرفیت کشور را از دست می‌دهیم .

وی اضافه کرد: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید در اتاق فکر درباره راه‌حل رفع مشکلات کشور بحث و تبادل نظر کنند و مسائل سیاسی را در موضوعات اقتصادی دخالت ندهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز حوزه اقتصاد نقطه وحدت و منافع ملی است، اظهار کرد: مثلا در مورد مسائل بانکی، حاشیه نشینی، محیط زیست و ...  اصلاح طلبان و اصولگرایان قبول دارند که باید حل شود از این رو اتاق فکری تشکیل دهند و صحبت کنند.

آل‌اسحاق تاکید کرد: زمانی که منافع ملی مطرح است باید مسائل حزبی و جناحی را کنار بگذاریم. وضعیت کشور به گونه‌ای است که اگر در حوزه اقتصادی همدل و هم قول نباشیم، کار پیش نمی‌رود.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن ایجاد جنگ روانی است، نباید اجازه دهیم دشمن به اهدافش برسد. باید اختلافات را در جای خود حل کنیم و به مسائل اصلی بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۳ دی ۱۳۹۶
افرین
آخرین اخبار