فراخوان نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت "ام البنین" در گیلان

فراخوان نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت "ام البنین" در گیلان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فراخوان نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت "ام البنین" گفت: هشتمین جشنواره گلدسته های سپید با موضوع نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت «ام البنین» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کنگره در 2 بخش مسابقه و ویژه  برگزار خواهد شد افزود:  توجه به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران آئینی، آفرینش آثار ارزنده ادبی در نکوداشت مقام معنوی حضرت ام البنین (علیها السلام)، زنده نگه داشتن یاد و خاطره اسطوره های صبر و مقاومت (مادران و همسران شهدا) و تولید و ارائه آثار فرهنگی ارزشمند در حوزه ادبیات عاشورایی از اهداف این کنگره است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت : شعر کلاسیک، شعر نو، داستان نویسی از بخش های مسابقه این کنگره  ملی است که در مقاطع نوجوان و جوان و بزرگسالان برگزار می شود.

حجت الاسلام پورابراهیم بخش ویژه را شامل مادران و همسران شهدا دانست وافزود: قالب شعر در این جشنواره آزاد بوده و اشعار ارسالی نباید قبل از این جشنواره به جشنواره دیگری ارسال شده باشد.

وی گفت : بخش داستان نویسی ویژه داستان های کوتاه است و در تعداد ارسال داستان محدودیتی وجود ندارد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ بهمن اعلام و تصریح کرد: علاقمندان برای  کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی   .ir ٢٤ Tehranmasajed مراجعه کنند.

 

  انتهای پیام/م.ع                       

حضور هنرمندان گیلانی در نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت "ام البنین"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.