فراخوان برای حضور هنرمندان گیلانی در سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا

هنرمندان گیلانی برای حضور در هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا فرا خوانده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان گفت: هشتمین سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در راستای ترویج فرهنگ عظیم عاشورایی و ارزش های اصیل اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این سوگواره ملی عاشورا در 3 بخش برگزار می شود افزود : بخش شعر شامل شهرهای کلاسیک و آزاد، بخش خوشنویسی شامل شکسته و نستعلیق و عکس از بخش‌های این سوگواره است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان اظهار داشت : علاقمندان بدون محدودیت و شرط سنی می توانند در هر کدام از بخش های جشنواره  ملی شرکت کنند.

 حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم ۲ دی را آخرین مهلت ارسال آثار دانست و افزود : مراسم اختتامیه این جشنواره ۶ دی در استان خوزستان برگزار می شود.

وی ترویج، شناساندن و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا را از اهداف این سوگواره اعلام و خاطر نشان کرد: شناسایی و ارتقای کیفی و کمی هنرمندان کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تولید آثار ارزشمند ادبی و هنری در حوزه فرهنگ و عظمت عاشورا، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر اهداف این سوگواره است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره که به همت ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دبیرخانه کانون های مساجد استان خوزستان برگزار می شود، می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس پستی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجدگیلان ارسال و یا به آدرس اینترنتی delneveshte.ashura@gmail.com ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام فراخوان سوگواره ملی دلنوشته های عاشورا در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.