اعزام هنرمندان و نخبگان کانون‌های مساجد به همایش اندیشه‌های آسمانی

هنرمندان و نخبگان کانون‌های مساجدگیلان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان گفت: هنرمندان و نخبگان کانون‌های مساجد استان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به برگزاری دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی با حضورفعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور افزود: منتخبینی از نخبگان کانونی با موضوع دغدغه‌مندی نیروهای انقلاب، مدیران کانون‌ها با موضوع شناخت اولویت‌های فعالیتی در کانون‌ها، هنرمندانی که هنر انقلابی متعالی را در خدمت مسجد آوردند، مسئولان انقلابی دغدغه‌مندی که با روحیه جهادی و با فهم و شناخت اولویت‌های روز محله با نگاه تمدنی به اقدام و عمل می پردازند از مخاطبین این دوره آموزشی هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت : دهمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه‌های آسمانی با حضور یک هزار و ٦٠٠ نفر از مدیران، پژوهشگران و هنرمندان مسجدی و به منظور تبیین مفاهیم مرتبط با هر گروه مخاطب و ارائه چشم انداز مدیر و محقق و هنرمند طراز انقلاب اسلامی و تشکیل شبکه هنرمندان انقلابی از پنجم تا ۱۸ شهریور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام پور ابراهیم محتوای آموزش‌های این دوره را در دو قالب آموزش‌های اندیشه‌ای و مهارتی پیرامون حوزه هنر انقلابی و حوزه‌های مرتبط با آن دانست وافزود: راه‌یافتگان به مرحله کشوری و حائزین رتبه اول تا سوم در مرحله جشنواره‌های مختلف برگزار شده توسط ستاد عالی و دانشجویان هنرمند علاقه‌مند دارای شرایط مذکور طبق نظر ستاد عالی از اولویت‌های شرکت‌کنندگان در این همایش است.

وی با اشاره به سهمیه گیلان در دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی تصریح کرد: در مجموع ۵۵ نفر از برادران و خواهران نخبه، هنرمند و پژوهشگر عضو کانون‌های مساجد به این همایش در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/ق

 

حضور هنرمندان و نخبگان کانون‌های مساجدگیلان درهمایش اندیشه‌های آسمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.