مخالفت بیشتر آمریکایی‌ها با طرح اصلاح مالیاتی ترامپ

بیشتر آمریکایی‌ها درباره طرح اصلاح مالیاتی دولت آمریکا نظر منفی دارند.

مخالفت بیشتر آمریکایی‌ها با طرح اصلاح مالیاتی ترامپبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، بیشتر آمریکایی ها درباره طرح اصلاح مالیاتی دولت آمریکا نظر منفی دارند.

در حالیکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا معتقد است لایحه اصلاحات مالیاتی به اشتغالزایی و افزایش تولید ناخالص داخلی آمریکا کمک می کند، نظرسنجی‌ها نشان می دهد بیشتر مردم آمریکا با این طرح مخالفند.

بر اساس نظرسنجی‌ها فقط 24 درصد از مردم آمریکا باور دارند این لایحه نتیجه مثبتی خواهد داشت و 45 درصد از مردم آن را طرح بدی می دانند. اقتصاددانان می گویند ممکن است این طرح به طور موقتی باعث افزایش رشد اقتصادی شود؛ اما در درازمدت تاثیرات این اصلاحات مضر خواهد بود.

جدیدترین برآوردها نشان می دهد 72 درصد از منافع اصلاحات مالیاتی برای پنج درصد جمعیت آمریکاست که قشر ثروتمند هستند و در نتیجه این اصلاحات، شرکتهای بزرگ، میلیاردها دلار مالیات کمتر پرداخت خواهند کرد. رابرت اسکات، از موسسه سیاستهای اقتصادی در واشنگتن گفت این لایحه مالیاتی به میزان قابل توجهی کسری بودجه فدرال را افزایش خواهد داد که به زیان قشر فقیر و کارگر کشور است. در واقع این طرح عملا رقابت پذیری بخش تولید را تضعیف می کند.

انتهای پیام/

مردم آمریکا مخالف طرح اصلاح مالیاتی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار