برنان: ترامپ از همه انتظار چاپلوسی دارد!

رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، ترامپ را فردی خودشیفته و مستبد توصیف کرد که از همه انتظار وفاداری کورکورانه و تملق دارد.

واکنش جان برنان به تهدیدهای ترامپ/ رئیس جمهور از همه انتظار چاپلوسی دارد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ «جان برنان»، رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، درباره قطع کمک‌ها به کشور‌هایی که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به قطعنامه پیشنهادی مصر درباره قدس رای مثبت دهند، واکنش نشان داد.

برنان در یک پیام توئیتری ضمن ابراز خشم از تعهد ترامپ درباره قطع کمک های آمریکا به کشورهایی که به تصمیم رئیس جمهور این کشور درباره قدس اشغالی «نه» گفتند، نوشت: « تهدید دولت ترامپ مبنی بر اقدامات تلافی جویانه علیه ملت هایی که در سازمان ملل از رای جداگانه  برای مخالفت با تصمیم آمریکا درباره قدس برخوردارند، فراتر از ظلم و بیدادگری است. این اقدام نشان می دهد ترامپ از همه انتظار وفاداری کورکورانه و تملق دارد؛ صفاتی که معمولا در افراد خودشیفته و حاکمان کینه توز و مستبد دیده می شود.

اظهارات برنان در توئیتر حمایت برخی از  کاربران را به دنبال داشت. در همین حال، عده ای نیز با به سخره گرفتن وی اعلام کردند، او قصد مواجه با رئیس جمهور آمریکا را دارد.

دونالد ترامپ هفته گذشته درباره رای گیری سازمان ملل درباره قدس اشغالی گفت: «آن‌ها (کشور‌های مورد نظر) میلیون‌ها و یا حتی میلیارد‌ها دلار دریافت می‌کنند و در عین حال علیه ما رای می‌دهند. بسیار خوب، ما آرای آن‌ها را تماشا می‌کنیم. بگذارید آن‌ها علیه ما رای بدهند، در این صورت ما می‌توانیم مقادیر بسیار زیادی از پول خود را پس انداز کنیم. ما به این موضوع اهمیتی نمی‌دهیم.»

مجمع عمومی سازمان ملل روز گذشته (پنجشنبه 30 آذر) با رای 128 عضو، قطعنامه ای مبنی بر محکومیت تصمیم ترامپ درباره به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» رژیم صهیونیستی را تصویب کردند.

انتهای پیام/

واکنش برنان به تهدیدهای ترامپ علیه کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار